Rabu, 4 Februari 2009

HANTU RAYA

Semalam, kt opis tgh syok msg2 wat keje (er, mcm lah byk sgt keje nya).

Akak Y bagitau yg dia bermimpi hantu.

Katanya hantu tu sama tinggi ngan pintu bilik air dia dan lebar pun selebar pintu bilik air dia. Hantu tu warna hitam.

Dalam mimpi tu, dia marah2 ngan hantu tu. Siap sumpah seranah. Dan hantu tu pun makin mendekati dia. Sama2 berlawan celik mata.

Tetiba dia tersedar sbb anak dia kejut kan. Mengucap pjg dia.

Tapi rupa rupanya mak akak Y pun mimpi hantu yg sama. Pelik. Tak pernah terjadi sebelum.

Makanya, ada 2-3 org yg memberi pendapat. Hantu besar tinggi dan hitam tu hantu raya. Sealunya hantu raya ni akan menjelma dlm mimpi perempuan. Pastu dia akan menyerupai suami perempuan tersebut dan akan mengajak melakukan 'tuut'. Korang paham sendiri lah. Nanti blog aku di tuduh blog lucah plak kang. Ngeri aku.

Tapi masalahnya kak Y ni janda kematian suami hampir 20 tahun dah. Biasanya hantu raya tak suka perempuan yg tak bersuami sbb dia takleh menyamar. Tu mengikut kata opismate2 aku ler.

Pastu dorang siap pesan, jgn sampai hantu raya merogol org yg bermimpi tu. Kalo dh start merogol, hantu raya tu akan rogol sokmo lah. Uwwwaaaaa...ngeri aku dengar. ADa 2-3 kes, cerita org yg berlainan lah ni. Mangsa rogol hantu raya akan kurus kering macam sakit tibi. Siap dorang boleh sebut satu2 nama mangsa tau. Takut aku. "tuut' hantu raya besar tau. Kalah negro. Hahahaha. ADoii..lucah ke wei??

Persoalannya, macam mana nak mengelak dari di rogol oleh hantu raya? Utk pengetahuan korang, 'benda' ni hanya berlaku dlm mimpi. Tp kesannya dlm kehidupan sebenar. Mangsa pun akan trauma. Opismate aku semua takleh nak jawab cara bagaimana utk mengelak dr di rogol oleh hantu raya. Ayat apa yg perlu dibaca? Atau amalan apa yg perlu dibuat (jgn syirik sudah lah).

Tapi kan, aku pun tatau cerita ni benar ke tdk. Korang syer lah pengalaman dan pengetahuan korang,k.

14 ulasan:

nanonano berkata...

haha da ckp..
lg mau tanye lucah ke x..
huhuhu

seram ehhh..
seb bek sy ank dara lg..
errr...

:p

saya berkata...

takotnyaaa... saya takot.. saya takott.. saya selalu mimpi hantuuu..

marinahunny berkata...

amalkan baca ayat 3 qul sblum tdo..kmdian amalakan ayat kursi sblm lelap mata, 40 malaikat akan jaga kita smpai pagi..jadikan ia sebgai bacaanharian..insyaallah berkesan, kv, saya slalu amalkan, nk naik keta tp x ingt doa naik kenderaan baca lah ayat kursi

WanHidayat berkata...

salam akak...

Wahhhh.....ada gak crite cenggini...ermmm....ada kebenaran kot sbb sy sendiri pernah dengar tp buat dobo sbb rasa mcm main2...tapi bila dah ada org perla alami, maka benar lah....

izman berkata...

mimpi anto tu pernah, tapi bab kena rogol ngan hantu tak de. gile ape ada ke hantu gay?

cendawanintim berkata...

giler sakit jiwa aku baca komen ko izman..adehhhhhhhh

amalkan bacaan dan doa2 sebelum tido...baca ayat2 pendinding diri tu...

selamat mencuba!

KV berkata...

nana,
akak pun seram.
Tp akak blom penah mimpi hantu. Hik hik

saya,
takpe, anak dara tak masuk list. Hik hik

marina,
bos kv pun ckp baca 3 kul be4 tido.

dayat,
akak pun tak tau kebenarannya. Dgr cite opismate jer.

izman,
haha..hantu tu bukan gay la. Dia hantu jantan dan minat bini org jer.

cen,
ramai yg sajes baca 3 kul. Tq nok.

pB berkata...

macam macam KV nie ..

Ungku Nor berkata...

ayat Kursi & 3 Qul le beb..pendinding paling ampuh tu..insyaAllah.

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

akak pun sama ngan marinahunny bfore tido baca 3 qul, akak dulu selalu gak kena kacau ngan mimp-mimpi antu ni

atty's berkata...

ok ler kv..takde lucah mana..nie utk kebaikan..

ngeri le dgr..dirogol antu raya..
kalo dpt cara nak elak.ko kasi tau ye..

AppleB berkata...

mek ada soklan..tp takleh la letak sini kang ramai yg lari hahahahah. so mek simpan je la soklan tu.

:P

KV berkata...

pb,
melalut je kan. Tp mmg isu tu satu hari kecoh kt unit kv ni tau. Haha

kak ungku,
insyaallah akan ku amal kan. TQ babeh!

crazy beautiful,
er nak panggey apa eks? Teheeehe
Bagus kan amal 3 qul ngan ayat qursi before tidoq.

atty,
mmg seram tul kalo benda ni betul2 wujud kan.
Kenkawan sajes amal 3 qul n ayat kursi be4 tido. Jom, sama2 kita buat.

Alex Lacey berkata...

baca 4 Qul lagi bagus...satu Qul lagi tu surah al-kafiruun tu..

kemudian kalau tau, baca la Bismillah Enam atau ada jugak orang kata Bismillah tujuh...