Rabu, 7 Januari 2009

TERUK LAH

Hadoyaii... cemana ni uols?

Napsu makan aku membuak buak la. Hoho. Asyik laparrrr sajork.

Kalo hari minggu mmg rasa lapar dan asyik ikir nak makan jer. Habis lah.

Pagi ni pakai baju kurung 4 thn lps. Kain bab bontot dah ketat lah!!

Mek nangis!!!

17 ulasan:

atty's berkata...

kty mmg nafsu makan tak penah stop..

Jasfyra berkata...

owwhhh...problem tuh..sama lah kita kv..nk kurus tp nk makan.camno tuh??

nanonano berkata...

hahaha
xdapek nk nolong aihhh

makan itu bes !
errr...
:p

Zareda Norman berkata...

KV

jom puasa isnin khamis.. jom

Alinlai berkata...

aha...betul tu KV posa isnin khamis jom ke ke ke

KV berkata...

huhu..nampak gayanya kena start puasa nih.

Mak Su berkata...

wah... nak kena cari kain buat baju nampaknyer :D

HappyIrfa berkata...

ko buat je baju baru.ikut bentuk badan skrg,hahaha

Ajzie berkata...

hi KV.. selamat tahun baru..

sya berkata...

KV kalau nafsu makan naik tanda nak gemuk lah tu.. pose je kalau gitu

MasNurin berkata...

jangan makan malam, siang hari kalu lapo makan je buah2. say no to jajan. Hehehe pagi2 no nasik lemak or mee goreng, cuma oat aje.

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

kira okeylah tu boleh pakai lagi baju 4 tahun lepas, maintain lah tu, kalu akak harus x leh pakai dah ni

- tety - berkata...

huhu musim penambahan berat badan skang nih... :p

kakLuna berkata...

minum nestum dan makan betik :)

pB berkata...

sebab ujae ..

sebab tu lar lapa sokmo

Dy berkata...

Saya ni lagi ler lagi azam nak diet lagi besar plak nafsu makan..heheheh

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh.. kv, klu kita kan asyik nak makan je..ada petanda tau.. tapi takpe ler, sementara tgh nak makan kan.. dari taknak makan..layankan je