Khamis, 8 Januari 2009

KAIN PASANG

Disebabkan baju 4 tahun lps dh ketat kainnya, maka aku telah membeli 2 pasang kain untuk di buat baju baru.

Hiks. Suka.;)

Dah keje gomen uols, harus lah berkelambu sokmo. Takde pluang nak pakai 3 piece bagai heh.






Wah, tak sabar nak pakai baju baru.;P

11 ulasan:

MasNurin berkata...

aku baru je beli satu kain kat euro moda melaka, untuk buat pakai adik ipar kawen. semalam p tempah tapi cina tu tak mo sbb takut tak sempat nak buat sebab nak pakai 25hb ni. Uwaa..kat mana harus ku tempah baju itu. Dah ler nak kena pakai tema hijau.Risaunya..

MasNurin berkata...

aku baru je beli satu kain kat euro moda melaka, untuk buat pakai adik ipar kawen. semalam p tempah tapi cina tu tak mo sbb takut tak sempat nak buat sebab nak pakai 25hb ni. Uwaa..kat mana harus ku tempah baju itu. Dah ler nak kena pakai tema hijau.Risaunya..

Jasfyra berkata...

cpt2 tempah..leh pakai baju baru..hehe

saya berkata...

wahh..bestnya tiap bulan buat baju baru..nak jugakkkk...

psss..kv..tlg sponsor satuuuuuu

pB berkata...

alasan jer tu sebab nok beli kain baru


h h hiihih

nanonano berkata...

sayep kai jeans hr ni..
*tetibe*
:p

Ungku Nor berkata...

kalo pakai baju kurung, akak mesti perasan ayu sekejap.
pastu jalan pun ala-ala supan cam anak dara je kekdahnya..hahahaha ;p

Zareda Norman berkata...

yerlah KV

kerja gomen kena berkelambu sokmo tapi anggun apa.. menutup aurat lagi.. ehheheh

Kak zar pun ada berpasang lagi kain tak bertempah.. tailor feberet nun jauh disana.. sabo ajelah

KV berkata...

nurin,
aku pun susah takde tukang jahit tau. TUkang jahit peveret lambat lah sikit.

zura,
dah tempah tp tempoh penyiapan tu la yg seksa nk tunggu.

saya,
beli jgn tak beli. Hik hik

kak pb,
alasan ko? Haha

nana,
owh best nyer leh pakai jeans!!

kak ungku,
wah, perasan ayu kah?

kak zar,
ye lah kan. menutup aurat tu yg penting.

atty's berkata...

wah baju baru dithn baru..

- tety - berkata...

tety lak suka jahit baju, tp tu la... g opis lg selesa pakai suar... huhu dah tuh tersadai jek la baju2 kurung/kebaya... pakai kalo g wedding jek la pun...