Isnin, 19 Januari 2009

JOM GI NURSERI

Nak beli dawai penyangkut la. Karang nak gantung orkid2 tu.

Bosan dina asyik dok cabut jer orkid aku tau. Minah tu rajin tah pape plak.









Bila dah gi nurseri tu, harus semua kami survey kan. Pokok buluh la, palma la, keladi pisang la. Mcm2 ada dlm otak ni dok wat perancangan.

Apa2 hal, siapkan pagar dulu. Hik3x. Bila ntah.

10 ulasan:

IdzaRis berkata...

dawai penggantung sor!!

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh.. biasa la kan.. bebudak suka buat ekperimen2 ni

pB berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
pB berkata...

dalae satu hari , ado tigo entry ...

rajing nyor

tak dok krijo kor???
hi hi hi

KV berkata...

idzaRis,
buleh..buleh

cute,
eksperimen yg menaikkan amarah. Huhu

pb,
kijo tetap ada. Tp tak byk dokumentasi. Takdok kijo ngan tok buat kijo lain maksud dia kan?

AppleB berkata...

mek penat marathon blog mu hahahahahahahah...semput tau.

tp mek suka itu cincin. gorjes gitu *matilah materialistik kan mek neh*

aNIe berkata...

MIL akak rajin tanam orkid...tapi akak malas nak jaga...hehehe...

KV berkata...

appleB,
aku ni kan, sesambil nunggu kaunter (turun pangkat dah aku ni) sesambil tu la mengupdate blog. Boring kan. Ahaha

kak aNie,
wah, kv teruja tgk rumah org byk orkid. Sukaaaa!!

mummysyafie berkata...

adoi..ingat nursery budak tadi..hihihi..

KV berkata...

mummy shafie,
ahahahaha...tertipu yer.