Selasa, 20 Januari 2009

DINA NAK BELON

Kalo pegi pasar malam yg ada ual belon, harus dina menggeletis nak kan belon

HIks, tp mama ngan abah dia sungguh kejam. Sampai ke hari ni tak beli2. Padahal rm 5 sajourk. Hihi








Tgk gambar2 ni, sian pulak rasa kt dina.

13 ulasan:

pB berkata...

lima rial tu buleh doh beli nasi belauk duo bungkus ..

hu hu hu

Ungku Nor berkata...

kalo dah start beli sekali, nanti tiap kali jumpa mesti KENA BELI..hehehe

KV berkata...

kak pb,
nasik pagi jah dua bukus. Kalu nasik tgh ari kena tambah 3 rial lg.
sinipun lebih kure kl jah mahal nyo! Huhu

KV berkata...

kak ungku,
tu lah sbb kami tak beli. Ihiks.

Intan Rosnitta berkata...

Sesekali kena jadi kejam gak KV. Kalau semuanya ikut, nanti naik lemak pulak...

Huhu

;)

NONIE AZIZ berkata...

hishhhh kijam...kijam....heheheh...padahal aku pun sama kijamnya...kakakka

haslina berkata...

sama lah ngan anak saya..pantang nampak belon lawa2 tu..tp saya pun tak pernah belikan...sebab nanti sampai umah di buang2 jea belon tu...

edyan7 berkata...

hmm... itulah idaman bebudak nih kalau gi pasar malam kan... jenuh alih perhatian dorang dari ternampak org jual belon nih...

kalau gerai jual mainan tu...ada ayat standard pakcik tu... "biarkan lah bebudak, belikan aje...sayang anak"...

huisshhh... kalau pasar malam seminggu sekali ada ampun jugak... kalau dah 3 kali seminggu... waduh...waduh... kopak mak abah!

Jasfyra berkata...

ala mama ni...
napa xbeli...hehehe

kv aku tag ko..sila buat

sya berkata...

Kak sya memang tak penah belikan pun mende ni sume.. membazir aje walaupun 5 rial

arianna adrizal berkata...

5 ringgit SAJO???
adeh~..

CuTeMiUt78 berkata...

jgn digalakkan..belikan je belon yg singgit tu.. satu paket.. hah.. puas main.. ni 5 hinggit.. kejap je.. dah tak blh nak main..cam mirul gitu la.. klu dia nak belon 5 hinggit tu.. kita ckp kat dia.. beli yg lain k.. dia angguk je..heh...heh..heh

cendawanintim berkata...

bukan jer dina ske tengok belon yang jual kat pasar malam...aku dulu2 pon ske paksa bopren aku belikan belon tuk aku!!!wakakakkaka!!