Isnin, 12 Januari 2009

HARI SABTU PULAK

Hari sabtu pun tatau nak gi mana. Hubby ajak gi kota bharu sbb nak beli susu dina. Berdesup anak beranak bersiap. Tak tangguh dah. Haha.

Memula gi tesco.

Kat tesco, sementara nunggu hubby bayar susu, kv lepak ngan dina kt kusi. Dtg amoi cantik dan wat kaji selidik puloks pasal tesco. Layann..

Lps tu dpt cenderhati. Key chain pita pengukur. Kemain suka danish. Dah tentu nya dpt kt dia.








Pastu gi kb mall sbb hubby nak tgk joy stik. Tah pape laki aku. Huhu. Layann..

Dina mmg lasak sungguh. Tak tahan oo kejar dia.




Pastu masuk pacific beli lettuce dan buah2. Kenkononnya nak makan snek yg berkhasiat kan. Diet lah konon. Thousand island dh beli awal2.

8 ulasan:

MasNurin berkata...

aku pun suka layan tesco..barang2 basah dia memang murah. Nasib ler tesco paling dekat kat alor setar..kalu tak, ada yang tesco jadik kedai runcit aku.Anak aku tiap kali p shopping mesti nak dok dalam troli..lagi baik dari terpaksa kejar dia jalan merata.

bat berkata...

tudiah KV berazam berdiet katanya.. *maks mode meraung*.. maks gaks yg tembam bak tempayan huhu

rina berkata...

ramainya ore kt tesco

~~ciklinn~~ berkata...

linn pun skrg layan tesco gak sbb dekat dgn umah..heheheheh

Aleeya berkata...

siap dpt cenderahati lagi tu he he..

Zareda Norman berkata...

tadi baru dapat emel tentang tesco...

rumah kak zar jauh ngan tesco.. kalau dak, suka gak pi tesco ni

Mak Su berkata...

huhuh, tak berani nak bawak budak lasak gi mall, tak larat nak kejar

KV berkata...

mas,
anak aku takmo dok dlm troli. Tekanan!!

bat,
azam je yg berazam, meks takde azam diet bagai heh. Wakakaka

rina,
tu pun sikit doh. Kalu skalo gak, mmg nak jale pon tokleh. Mabuk tesco blako.

linn,
hanya ada tesco jer kt kb. Kalo ada menda lain, harus kami layan jugek. Hik hik

leeya,
dpt cenderahati tu yg best,kan.

zar,
emel gapo pasal tesco tu?

maksu,
huhu..mmg makan hati tau budak lasak ni!