Rabu, 14 Januari 2009

HANTU

Presenting!!!!!!!!

HANTU TEPUNG GOMAK






HANTU LEBAM





hik hik hik

Hantu tepung gomak tu abih dilenjam bedak abah dia. Ari ni kena beli bedak lain. Licin.

Hantu lebam tu dia makan cekelat (gula2) hantu. Alah, bila kita makan yg kaler biru, jadi biru bibir dan lidah. Kalo makan hijau jd hijau. Gitu lah kaedahnya. Hiks

11 ulasan:

aNIe berkata...

Hahaha...KV...akak cukup geram anak2 kalau makan gula2 hantu tu tau...mengamuk akak...sebab banyak colouring...

Tepong gomak tu dulu anak akak pun selalu buat...hahaha

Ungku Nor berkata...

bebudak rumah ni pun suka layan gegula hantu tu.

akak geli.
rasa macam nengok dorang telan nila baju tu jer..uweekkss..;p

MasNurin berkata...

Aku geli nengok cokelat antu tu. Hehe anak aku pun suka bedak tepong gomak gak.Siap letak bunga melur lagik.

PuteriSatu berkata...

Weekkeke..kelakarnyee...

KV berkata...

kak anie,
dh la masa kami blk tu dia takde gi rumah sepupu. Timbul2 je jadi hantu. Sakit perut gelak tgk muka dia camtu.

akak unibers,
ai pun geli kak!!

mas,
wah anak ko lg advanve tu. Siap bunga melor bagai.

mama qilah,
hehehe..bebudak kan, mcm2.

Zareda Norman berkata...

eiii takut hantu.. eiii

anak kak zar tak merasalah gula gula jantu tu.. maklumlah mak dia ni spesies rimau kumbang.. hehehhe

Jasfyra berkata...

hahahahaa
comot nya...
tp comel...hehee

KV berkata...

kak zar,
ntah la. Mak dia tak bagi pun atuk dia, sepupu sepapat dia bagi. Nak wat camno. Huhu

zura,
hak hak. mmg comot tau. Menangis aku sental lps tu.

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh..heh.. memang kan gula2 tu... klu mkn susah tau nak hilang kaler dia.. nyampah betul.. sama ler mirul klu main bedak.. habis satu botol dikerjakan dik dia

Ms Minnie berkata...

kelakarnya....hahahhahaa

KV berkata...

cute,
a'a, sampai nangis2 kena sental.

minnie,
mcm2 ragam.