Selasa, 6 Januari 2009

BANJERO

Banjero, banjero
Kampung kita naik air eo
a air eo

aku suka benor lagu harun salim bachik tu. Best jer.

Oh ya, semalam gi tgk kg bos aku yg di landa banjir. Tapi tak pegi sampai kt rumah dia pun. Awal2 dh pusing. Tak sanggup ah stuck dlm banjir. Malu woo.

Pastu g tgk gk sungai kelantan. Dasyat woo. Mmg besar sungguh air.









Hujannya start sabtu lps. Jiran2 kv, 3 kali banjir 3 kali surut hari tu. Kami anak beranak siap main air dpn rumah. Mujur dina tido. Ahaha.

Tp kesian sungguh kt mangsa. Moga mereka tabah dan redha.

10 ulasan:

marinahunny berkata...

ahaks...syok kan main air..

bat berkata...

tulah tuh maks dah lama tak merasa banjir kaedahnya huhu

nanonano berkata...

yep sayep pun da redha coz tiap2 tahun dah kene..
lalai da
huhuhu :p

Zareda Norman berkata...

musim banjir pun dah tongang terbalik sekarang.. selalunya disember.. tapi sekarang januari pulak banjir besar

pB berkata...

tok larat nok basuh ghumoh , tu jahhh

KV berkata...

marina.
syok

bats,
hiks..sinun takde banjir kilat ke noks?

nana,
dah lali yer?

zar,
jangka nya sabtu ni hujan teruk lg. Tatau la.

kak pb,
ho lah dih, seksa nak cuci tu.

MasNurin berkata...

aku tak der pengalaman banjir, masa Perlis banjir dulu aku masih kat Kelana Jaya. Takut gak dengar banjir2 ni....penat basuh rumah lak. Itu belum masuk kerosakan harta benda dan tetamu tak diundang macam ular dan lipan.Takut.

Ungku Nor berkata...

ujan kat sini main acah-acah je kv..
turun pun kejap2 je. tanah pun tak sempat nak basah..hehehe

kirana berkata...

cian kan asyik banjir jer..jenuh nk cuci umah pastu..

KV berkata...

mas,
masa main air tu aku takut lintah. huhu

kak ungku,
kalo dak harus akak yg berendam dulu. Hik hik

ana,
mmg penat dorang. Bos akak sampai demam2.