Isnin, 22 Disember 2008

RAJIN SUNGGUH ANAK MAMA!!

Mmg kv perasan sejak dr kecik dina sukakan buku dan pen. Tatau besar besok kan. Harapnya berterusan lah. Kalo pi mana2 tgk jer buku harus dia meroyan.

Dan kalo jumpa pen pun sibuk nak menulis. Tgk lah gelagat dia sambil di bantu 'cikgunya' abang danish. Hehe


Yg tak tahan nya, bukan setakat buku ker, kertas ke yg dia tulis. Abih tubuh badan dia. Papan penggosok aku pun dia bantai, kusyen kete, dan mcm2. Yg plg tak tahan, dinding pun dia conteng!! Uwaaa!!!






























17 ulasan:

edyan7 berkata...

hehe... baguslah dina suka menconteng... masa tu fokus dia tinggi... tak pe...tak pe... anak punya pasal... time raya buatlah projek mengecat dinding sebagai aktiviti keluarga..huhu

suka tengok dia siap baring2 lagi... rajin lak abang dia melayan adik...

Jasfyra berkata...

rajin anak mama
tp bab cakar dinding tu xleh tahan tuh..kekeke

re - kv, rambut tu harga dia rm7.tp kan...beli 1 percuma satu.so, harga dia kira rm3.50 ar satu kan..hehe.berkenan ke?

bat berkata...

tak apa KV esok2 jadi penulis terkenal mana tau.. huhu

KV berkata...

yan,
bab conteng dinding tu yg tak tahan. Tapi takpe, boleh basuh. Ntah bila tatau aku nak basuh. hihi

zura,
oo..murah jer. Tapi kalo belikan dina harus minah tu menjerit takmo.

bats,
a'a kan. Masin mulut mak hayams!!

Zareda Norman berkata...

ambui rajinnya dina

hhehehhe.. comel tengok dia baring sambil pegang pen

KV berkata...

kak zar,
dia ngikut danish lah tu.

nanonano berkata...

eh kidal eyh?

Mak Su berkata...

elok lah tu, boleh geng ngan baby w

rina berkata...

adoiiilah dina beria tu menulis. yg tatahan posing menulis atas kotak tu... lawak jer tgk...

KV berkata...

nana,
ntah lo, akak pun tak perasan kidal ke idak. Ikut dan je dia tukar kiri kanan.

maksu,
oh yer ker, wah, dina ada geng lah!

rina,
mmg kv tgk pun gelak jer.

chik Star berkata...

ala comelnyee
duduk atas kotak sambil nulis.
:P

MasNurin berkata...

kalo nak tau Nurin dulu pun macam tu gak..sampai skrg pun masih macam tu. Sekarang aku beli mainan yang macam ada whiteboard yang boleh dipadam2. Belikan untuk dina, gerenti dia suka.

Sue@MamaMaryam berkata...

xpe kv biarkan je..lama2 mesti dia x buat dah.. maryam pun gitu.. siap menulis atas lantai lg.. asal km mop lantai dia conteng semula... last2 km biarkan.. rasa2 lepas 2 mggu dia x buat dah.. dinding pun gitu... km lap dia conteng semula.. lama2 dia x buat dah.. skrg umah km bebas dr contengan maryam..

~LIZA~ berkata...

kecik2 dah rajin menulis.. bila besar nanti mesti tulisan dia lawa :D

aNIe berkata...

Heheheh....tengah rajin tu KV...masa ni memang tak boleh lah nak mencantikkan dinding rumah...nanti ahabis semua di lukisnya...kalau buat mural okaylah...heheheh...comel aje dia melukis kaki dia tu

Ungku Nor berkata...

waaa..dina kidal laaa!!

Nik Ha berkata...

member baru dpt skill tu..he..he..layaan. tp conpius gak nape bdk2 suka sgt conteng kat dinding berbanding kat kertas.agknya lebih puas sbb ruang bsr kan. mmg ekspeimenkan lukisan kat merata2 termasuk bdn sendiri.kelaka kan..he..he.