Selasa, 23 Disember 2008

BULAN GERHANA

Hiks...dekat2 bulan gerhana ni, asyik nak akan asam jer. Rojak mak bee ada sokmo dlm esbok.

Kebetulan gi pasar ari tu, jumpa jambu kayu. Wah, lama dah tak makan. Harus beli sekilo.

Hubby lak sibuk nak join, tapi takmo jambu. Pi kait pelam muda kt tepi rumah tu. Maka, makan lah tiga beranak (termasuk danish) dgn penuh kelahapan. Hahaha







Sedapnya!!

14 ulasan:

KAKTINY berkata...

oooo... besat tuh layanz rojak.. mak aii.. kecur liur nengoknyer.. yum yum...

KAKTINY berkata...

* best... (besat plak.. taip lelaju.. camtuler jadinyer...heheh)

pB berkata...

lamo sungguh tok makae jambu kayu tu.
Bahgu tu , tu namo dio ....

nanonano berkata...

jaat ! :(
pepagi dah buat org kembang tekok,
huwaaaaaaaa nak jugakkkkk !!

marinahunny berkata...

mak oi..sedapnye jambu kayu cicah colek...terliur ni, mana nk cari ek..

Zareda Norman berkata...

ambui makan colek macam org berisi jer Kv ni.. ehhehe

tapi betullah kak zar pun dah lama tak makan colek colek ni

Jasfyra berkata...

adoi hai kv....
saje je tepek tau..
terliur daku disini..
bak mai sket mangga tuh..
colek mak bee tu mmg sedap kan..yummy

rina berkata...

jambu kayu tu kelatkan rasa dia...

MasNurin berkata...

kuah rojak makbee tu memang best. Lagi satu kalu nak lagi best makan dengan buah limau bali yang masam2 cicah kuah rojak makbee gerenti mak mertua lalu tak nampak.

shuzana berkata...

ala..ni yg wat org ngindam nak mkn manga muda..huhuk huhuk

Ungku Nor berkata...

huuuu..ngilu weihh makan pelam muda..hehe

AppleB berkata...

*dok telan air liur nengok sambil kuis2 kaki kat pasir*

Nik Ha berkata...

berair mulut weh..he..he..tp hok sdp sgt bilo make ccolek hok oghe buak..hak..hak..blk ry hr tu merasalah ccolek versi ank buah k.nik. Dio buh cuko, asam jawa, gula, grm & lado burung kasi pds yg power punya.yum..yum..

Angah berkata...

Kami panggil jambu bol. memang sedap tuh hehehe