Khamis, 18 Disember 2008

PEMERGIAN MENGEJUT

Kv curi update dlm blk meeting ni. Hiks

Pagi ni masa bersiap nak gi keje, MIL bagitau ayah pengasuh dina dh meninggal. Mmg terkejut sungguh2.

Dia mmg takde sakit apa. Mati pun dlm tido.

Tp kv terpaksa hadir meeting dulu, lps meeting terus tak masuk ofis dah.

Ok, itu je buat sementara.

9 ulasan:

aNIe berkata...

Al Fatihah buat yang pergi semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama mereka yang beriman...dan takziah untuk keluarga arwah....

Beruntung mereka yang 'pergi' mengejut...biar pun tak dpt berpesan-pesan...tapi tak menderita dgn pelbagai penyakit...

bat berkata...

Alfatihah oso ya.. kita yg hidup neh tak tau agi mcm mana kans..

atty's berkata...

al fatihah..semoga rohnya ditmpt kan dikalangan org beriman..amin

Siong Berantai berkata...

salam kenal! =)

singgah2 blog ek? Thanks!

oren... berkata...

takziah..

sya berkata...

Al Fatihah ...

Zareda Norman berkata...

Alfatihah...

Ungku Nor berkata...

Mudahnya dia kembali.

Al Fatihah. Moga rohnya dicucuri rahmat, amin.

mummysyafie berkata...

al fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat