Rabu, 3 Disember 2008

MAIN BANJIR

Semalam hujan dah reda. Kdg2 matahari terbit jugak. Kdg2 mendung. Tapi kiranya dah ok lah.

Kami pun borink takdak keje nak buat, ronda2 naik motor. Target kami ada satu jalan kampung yg selalu banjir. Kat lain dh surut pun, kawasan tu banjir termenung.

Kebun getah pun banjir uols.


Hiks, air takat buku lali jer.

Apa lagi, danish n dina la yg plg seronok.








Kecebur kecebur main air. Mmg happy lah bebudak kan. Dah lama kt situ kami pun blk.

Tapi.

Kat kaki hubby ada lintah. Tak pepasal aku histeria. Huhu. Geli weh.

13 ulasan:

Tijah Lawa berkata...

uish! cam bahyer jer nampak tu...

atty's berkata...

hati-hati main ayer tu..dangeros

Sue@MamaMaryam berkata...

lintah??? aaaaaaaaaaaa takot...

KAKTINY berkata...

huish.. happening betul anak2 KV melayan banjir.. sakan benar mainnya..

lintah?.. adoilarrr...hahahhahaha

Intan Rosnitta berkata...

Bab main air tu mmg best tapi bab lintah tu...emmmm

:D

Aku Bukan Bidadari berkata...

kak bahyernyer..
hmm takde pacat ke??

hati2 kak..

chik Star berkata...

semalam tgk berite.
sian kan.
nasib uma akk xbnjir.

saya berkata...

jaga2 banjir kv..sapa memang paling fobia dgn air2 byk ni... takotttt

Ungku Nor berkata...

akak kalo jumpe air, pun ngalahkan bebudak gak..ekekeke

Mak Su berkata...

amvoi.. dina tu, sioknyer main air, nanti dtg lintah. ahaks

nono berkata...

salam,

waahhh....best nyer men airrr.....huhuhu..jeles nieh!!!

Aleeya berkata...

banjir !!!bestnye main banjir....nak main banjir!!!

cendawanintim berkata...

mak aiiiii, lintah!!