Selasa, 2 Disember 2008

SUNGGUH BERDIKARI

Nampak tak apa tu?


Closed up!


Ha, ni tukang buat nya.


Sapu jgn tak sapu.



La ni makan nak sendiri. Takmo suap2 ni.

Pakai baju sluar pun nak sendiri.

Gosok gigi takmo org gosokkan.

Konon.

Kalo lah betul2 boleh wat sendiri, senang keje mak pak dia. Goyang kaki jek.





****************
terkini:
hari ni cuaca panas membahang. Mlm ni ke besok ke lusa ke, tatau la puloks.

8 ulasan:

oren... berkata...

naufal plak suka tabur2 air masak merata tmpt..silap jalan, jatuh dek lantai licin..

pastu, kalo nak apa2, mulut kecoh ckp 'nak..nak'..sambil buat aksi melompat..hihihi..

Ungku Nor berkata...

alololooo..rajinnya anak dara awakk..hehehe

Intan Rosnitta berkata...

Kononnya dia dah besar ler tu!

:)

sya berkata...

wah rajin anak dara KV ni leh jadi menantu

~~ciklinn~~ berkata...

ya alalh rajinnyer anak dara menyapu mihahahhahahah

pandai lak dah di terabur2 kan di sapu balik.... hehehheh

Zareda Norman berkata...

huisssh dia mengemas tu...

aNIe berkata...

Hehehe...dah pandai nak buat sendiri semua...last2 tak betol..tu le anak2...kalau tak diberi nanti melalak...

Seb baik dia nak sapu sendiri...tapi akak yakin...lepas dia sapu kita yang kene buat jugak...hahaha

Sue@MamaMaryam berkata...

hehehe..dah sampai tahap tu dah ...x lama lg nak pilih bj sendiri.. adusss camtu la budak2 kan???