Selasa, 30 Disember 2008

CAMERON - SHOPPING

Gambar kt bawah ni, antara brg2 yg sempat kv beli masa kt cemeron. Bunga periuk kera yg dlm pasu besar tu, yg huby panjat lereng bukit simpang pulai - kampung raja tu.

Paling comel, payung kecik kaler merah utk dina. Siap ada wisel tu. Haha














13 ulasan:

oren... berkata...

jeles gue :)

Jasfyra berkata...

banyak gak ko memborong kv

KV berkata...

oren,
ada rezeki nanti, ko pegi lah.

zura,
ntah la, aku rasa cam sikit jer. Haha

nanonano berkata...

dgn pokok2 stoberi die rembat
hahha
tringin jugakkkkkkkkk

*tetibe tekak trase masam je neh*

ita.itu berkata...

sdpnye strawberry tu nok..aku tobat x nak pi cameron..sbb pening jalannye..hehe

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. cute je tgk seluar, klip rambut ngan payung utk dina tu.. comel je.. heh..heh.. siap ada pokok strawberi tu..

- tety - berkata...

kiut miut sesume brg2 tuh... puas hati la eh...

mummysyafie berkata...

julin mata tengok strawberi ni...

Ummibatrisya berkata...

penuh blog ni dengan strawberi :)

lain kali kalau dtg cameron dan turun ikut ipoh, singgahlah rumah ummi :)

teh perisa strawberi beli tak?

pB berkata...

puah hati shoppingggg

~~ciklinn~~ berkata...

amboii bukan main byk lagi memborong....siap dgn pokok2 straberi bagai...

huhuhuhuhu linn tak mau dah gi..sbb pening 2 lalat naik sana... huhhuh

KV berkata...

nana,
haha..nak bagi org kampung tgk rupa pokok stoberi.

ita,
mek pening sbb anak2 dok meligan. Sampai muntah2 aku nok.

cute,
mmg shopping utk anak2 ja.

tety,
hmm... terlupa nak beli jam dinding stroberi. Haha

anne,
jgn juling nok. Nanti fenin.

ummi,
dedulu penah gak turun kut ipoh. Dgn anak2 dan rombongan cik kiah ni kena blk kut lojing lah. Hihi
Eh, teh stroberi tu wajib tau!

kak pb,
puah hati!!

lin,
weh, ramainya org tobat takmo pegi. Haha

bat berkata...

tak jammed ke jalan kat Cameron tu KV???