Khamis, 27 November 2008

KEPALA PECAH

Aku rasa mcm kepala aku nak pecah la!!

Asyik dok batuk kong kong 100x ni. Tapi tak sakit dada sgt pun. Kepala rasa mau pecah jer. Berdenyut nyut nyut nyut. Adoyaii.

Makan panadol pun tak jalan ni.

Awat selsema batuk lama sgt ni. Dah 3 minggu!!

Huhu..



update: Ptg khamis tu mmg kv sakit kepala, sakit muka, mata macam tersembul keluar (dulu masa peknen kan dina dah pernah kena sekali). Balik keje tu mmg niat terus ke klinik. Sakitnya sampai kv nangis2. Siap muntah bagai.
Jumpa doktor terus mintak doktor injek ubat tahan sakit. So dapat bekalan ubat selsema, batuk, antibotik dan panadine (panadol + codin).
Sampai ke rumah tarik selimut dan tido. Sedar dah ok. Wah, best nya. Alhamdulillah.
La ni tinggal dlm 10% lg. Ok lah kiranya. Masih ada batuk sket2 tp kepala dh tak sakit. Alhamdulillah. Syukur. Dah dapat kembali nikmat sihat.

16 ulasan:

saya berkata...

huishh..dah batok 3 minggu tak baik2 lagi?? bahaya ni kv pegi jumpa doktor ngorat dia. ehh..silap.. jumpa doktor amik ubat yg bebetol dan pastikan makan mengikut peraturan.

Jasfyra berkata...

kv xsihat ye??
samalah kita
kv,p ar klinik mintak ubat selsema
kadang2 panadol mmg xjalan

HappyIrfa berkata...

salam kv..
teruk bunyinya..ingat tak lagu ni.tp aku lupa sapa nyanyi..

'nyut nyut nyut kepala..
rasanya mau pecah
gara2 kamu
marah2 padaku'..hehe
smoga cepat baik yer

Intan Rosnitta berkata...

Minum air masak byk2 tau.

Dan juga elakkan gi Tesco, KB Mall barang seminggu dua... hahaha

Take care, KV!

Zareda Norman berkata...

KV

better proper check up.. 3 minggu lama tu..

kakLuna berkata...

cuba makan panadol actify dan ubat batuk cap ibu dan anak

Ungku Nor berkata...

tajuuukk..bikin saspen je tau ;p

Mak Su berkata...

cer terai mkn limau banyak2

atty's berkata...

bahaya..jumpa doc..ye kv..jgn lupas makan ubat..

lindosh berkata...

makan obat batuk cap himalaya

bat berkata...

nyah gi ler juper doc check mana yg patut kans.. ingat mencegah lebe baiks bebs..

*hugs n take care*

Aku Bukan Bidadari berkata...

isk x pi klinik ke kak oi??
take care sila berpantang makan..
pls jgn makan pedas/minyak/no ais

mesti baik

kirana berkata...

musim kot la ni..
makan limau sunkist byk2

Sastri berkata...

uisk kak... kalau lama camtu, baik p jumpa doktor lagi kak...

sas plak hari ni langit-langit dah mula sakit... nak telan air liur pun takut... huhuhu... esok plak kene keje...

aNIe berkata...

KV...dah lama batuk tak baik2 tu...pi jumpa doktor lagik...jgn biarkan

Alinlai berkata...

lama tu 3 minggu ... baik pi jumpa Dr lagi... check bebetul