Ahad, 2 November 2008

I'M 30 !!!!!

Alhamdulillah...


Hari ni, kv masih bernafas, masih sempat menyambut ulang tahun kelahiran yg ke 30. Alhamdulillah syukur..

Errkk.. dah 30 kan. Rasanya baru 20 jek. Wahaha..

Umur tak penting kan. Yg penting hati. Kena penuh semangat dan suci bersih.

Moga ulangtahun yg ke 30 ini, Allah kurniakan kv kesihatan yg baik, sentiasa ceria (nak hilang kan perasaan mudah marah, cemana ek?).

Pagi tadi (subuh) hubby ucapkan "mama, hepi birthday. Nak henbeg ker?"

Wahaha...bila kv cakap nak terus dia jawab, " Tak payah henbeg la, henbeg dah byk, nanti beli benda lain"

Huh...terus aku merajuk kecewa.

Tgk la kalo sempat insyaallah petang karang or malam, hubby ajak beli hadiah. Masalahnya, kv tatau nak hadiah apa. Nak kena pikir ni. Huhu

14 ulasan:

Biarlah rahsia berkata...

KV...hepi besday...
muda lg 30 tu...hehehe.
moga dimurahkan rezeki, bertambah kebahagiaan disamping suami dan anak2 dan hidup diberkati Allah selalu.
sonoknya hubby offer hadiah lagi...

KV berkata...

kak bie,
timo kasih. Hik hik
Kalu tok offer hadiah, harus ngaju doh. Wahaha

~LIZA~ berkata...

happy birthday :) hope this birthday will be the best ever!

*hugs*

Zareda Norman berkata...

KV
selamat hari jadi ke 30.. muda belia lagi 30 tu.. tapi biarlah umur tua ke muda ker.. asalkan kita bahagia.. tol tak?

Yatie berkata...

Happy Besday KV .. amacam perasaan dah berpangkal 3 nieh .. hehehe .. didoakan semoga segala impian dimakbulkan Allah .. amin ..

aNIe berkata...

Happy Besday KV...semoga dipanjangkan usia dan murah rezeki...Amiin...eh!! Lupa semoga sentiasa bahagia bersma keluarga tersayang...

PuteriSatu berkata...

alahai kv...muda lagi tuh...akak dah 33 dah pun...tapi tetap perasan muda ..wekekek...akak doakan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ye...

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. berkata...

Salam KV

Slmt ulangtahun ke XXX

moga d; murahkan rezeki, d'berkati olihnya dan selalu happie d'samping family t'cinta yek

Ungku Nor berkata...

HAPPY BESDAY my dear!!

may all your best wishes come true, amin.

besday awk sama dengan besday Cem, anak K.Jah..hehehe

shafa berkata...

hepi besday kv..
gi ajak kb mall...
celebrate kt secret recipe...
pastu mtk beli adiah kt pacific...
best x cadangan nih...??

cendawanintim berkata...

Hepi besday KV...

Moga panjang umo dan dimurahkan rezeki..amin..

AppleB berkata...

haapy belated birthday. apasal ko tak mintak tiket percutian ke mana2?? dan jgn lupa duit poket pun harus ko mintak muahahhahahahahahaah

CuTeMiUt78 berkata...

selamat ulang tahun KV. kita sebaya.. cuma tua kita 3 bulan je dari KV. semoga panjang usia.. dimurahkan rezeki dan tercapai segala impian.. cara nak hilangkan perasaan marah tu.. byk kn selawat time rasa nak marah.. peringatkan diri.. klu blh hari ni aku taknak marah.. cuba ler.. insyallah perasaan marah tu akan berkurangan..

chik Star berkata...

selamat hari lahirrrr kak
:)