Isnin, 24 November 2008

BAJU GANTI

Akhirnya, kv dh beli baju raya ganti untuk dina. Yippie.

Anak tadek pape, mama dia yg kecoh lebih. Haha

But i cannot help my self la!!!

Bila tgk baju budak pompuan cantik2 dan murah2, harus tak boleh nak tahan nafsu! Huhu. Mesti nak beli byk!





Ni baju harian dina. Beli baju jer sbb baju lah yg selalu kotor dan pudar. Sluar nya ok2 jer. Hik hik.

13 ulasan:

Ungku Nor berkata...

akak dulu masa anis kekecik, bukan setakat gile beli baju.
akak giler tengok selipar budak pompuan, cekak-mekak, sepit rambut suma la..padahal dia bukan pakai pun, rambut takde..hehehe

rina berkata...

hok barney tu cute...

Intan Rosnitta berkata...

Baju budak kena spare byk2 skrg ni... hujan manjang!

:)

green apple berkata...

agaknya sbb tu aku takde anak pompuan, kalau tak mau satu JJ tu aku borong. baju budak2 pompuan ni cun2 siap ngan klip rambut la, scarf la.

marinahunny berkata...

cantek2 kan baju bdk pompuan ..rasa nk cari yg saiz besar blh kita pakai jg.. :-p

cikdinz berkata...

ganti baju raya. kenapa?

Aku Bukan Bidadari berkata...

wah byk giler baju..
raya haji ayra x yah beli
tok mama n tok ayah dia dh beli// hi hi hihi beli utk mummy dia jer lar

ps : kak x mo ke beli baju utk tiara hahahahaaa

bat berkata...

amboi raya sakan la no Dina..

Mak Su berkata...

nafsu? hehehehe, tahan nafsu di bulan posa. ahaks

haJa*darLingZ berkata...

ya-ampunnn kak kv...ni yg mnjeles nih..dh nyoping yek..hehehe..lawa2 lah baju dina tu...

KV berkata...

cik dinz,
kv beli baju ganti sbb ari tu terbeli baju saiz besar. Kena tunggu dina umur 2 thn lbh baru muat.

Anasfadilah berkata...

walaupun saya ada anak lelaki

tapi saya sangat suka baju budak perempuan

beropol lah,pink lah,bunga-bungalah.pokodot lah

cumilsss!

atty's berkata...

tanteknya baju girl..