Ahad, 26 Oktober 2008

HANTU AIS

Kv tau, ais mmg tak elok untuk budak kecik. Sila salahkan kv okeh.

Tapiii..kalo time makan, harus la serabut nga dina asyik dok mintak ais. Tgk tu. Nak makan pun tak selesa tau. Bising ngan dia jek.




Dah bagi baru aman tenteram sket nak makan. Hik hik




Kat bawah ni aksi2 dina bila dapat ais. Syok jer. Abis satu, mintak lg. Kalo tak bagi, mmg kecoh la dapur tu. Huhu






Mmg hantu ais betul la!

14 ulasan:

Aleeya berkata...

alor alorrr kiyutnya aksi dina ahahaaaa ,kita gengla auntie pong soka gak ais nehhh

~eiyra~ berkata...

jgn kasi dia nampak ais.. akkekekekek..

KV berkata...

aleeya,
mmg tak boleh wat apa dah. Kra geng ngan auntie lah tu.

eiyra,
tunggu depan peti ais sambil meraung. Huhu

CikguZue berkata...

kena bawa jalan2 ke UK ni....heheheh...terbayang, macamana la kalau Dina nampak salji kat sini.

Zareda Norman berkata...

oh hantu ais ek dina.. ni mesti ikut mama ni... hehheh

shafa berkata...

tuh ler budak2 mmg xelok makan ais...
sama mcm hifzza...
suka makan ais..
tp xbagi die bantai menangis mcm kene pukul...
mmg menguji keimanan betulll

CuTeMiUt78 berkata...

uiishh..tahan dina makan ais tu ya..

AppleB berkata...

ahahahahah comeiii

anak aku pun suka kunyah ais. tp skrg kena kurangkan pasal dia ada asthma huhuuhuhuhuh

YuszTieY berkata...

buke budak jer suka ais ,ore tua pon suka jugak...tambah22 kena plok musim2 panas...syahdu bila air sejuk masuk ke tekok...

siap dok sila la yer dina bila buleh ais batu...jurus2222...pandai la dina ni...

cendawanintim berkata...

iman tak leh sentuh ais langsung...nanti cepat ajer kena batuk..

sya berkata...

Tahannya gigi dina.. ngilu achik sya tenguk

lindosh berkata...

mcm tu je? hebat budak neh ehehe

Ungku Nor berkata...

comelnya kasut dina, agak2 saiz akak ade tak aaa?? ;p

nanonano berkata...

alallalala...
kiutnyehh sliper dina..
:p