Khamis, 16 Oktober 2008

DINA DAN MAMA

Ok, mula2 cerita dina. Semalam, kondisi dia makin ok bab keputihan dlm mulut dia tu lps mkn ubat yg doc beri. Bibir pun dah tak bengkak. Tinggal lg 20% keputihan tu. Lega melihatnya.

Cuma, dia demam selsema la plk. Yg tu kv tak risau sgt lah. Cuma kesian jek.

Alhamdulillah, harapnya dina takde pape lah.


Gambar ni pun kv snap ptg semalam. Kecoh main kuda jongket dgn abang dia di temani moyang sedara. Kakaknya nenek hubby. Dina ni, kalo bab main mmg nombor satu! Tak ingat demam ke hapa.






Ok, habis cerita dina.


Masuk pulak cerita mama dina.

Hari ni, kv telah 'melupakan' diri buat seketika. Hik hik

Beli kain pasang uols! Kv kan kena pakai baju kurung jek time keje. Haruslah, beli kain pasang sajork keje nya. Hihi.

Ingat nak beli lg sbb suka membeli lps raya. Lbh murah tau. Nak menawar kaw2 pun boleh. Kv sampai terkejut sbb peniaga setuju harga yg kv tawar kn. Hihi.

Tapi, sabar2 kan diri. Dah melampau nafsu membeli tu. Tgk minggu dpn lah pulak.





Oh, petang ni hantar wat baju kurung.;)

14 ulasan:

nanonano berkata...

sume lawaaaaaaaaaaa...
brape $$ kak?
gtao ar,
kot2 ley order ngn akak..
hihi

Mak Su berkata...

baju utk raya 'aji?

rina berkata...

brape rm spasang tu... suka ngan hat kaler terkois ada polka dot tu...

Zareda Norman berkata...

yang buble tu cantik tapi kena potong menegak..

Kak zar pun baru tempah 2 pasang lepas raya.. ehhehhe.. yerlah kan kita kerja gomen, kena paki kelambu pi kerja..

Nik Ha berkata...

amboi2..berpasang2 gitew. k.nik pun geram jgk bila naik ats keda gak tp kalu g dgn mok keno remind sokmo.tebantut mek nak soping sakan..he..he..

Intan Rosnitta berkata...

Cantik2 kain yg kv pilih. Brp RM habis tu???

:D

pB berkata...

lonni trend kaler TUO TUO kor ???

Ena berkata...

awalnye KV tempah baju utk raya aji ihiks...

ADIEJIN berkata...

shopping sakan ek...ish ish

KLMari berkata...

Mak aiih...Post-raya shopping lagi dasat dari pre-raya yerr? hehehhe...takper...buat pakai pergi kerja kan...:)

Purpleheart berkata...

Cantik.. untuk raya aji je atau raya hujung bulan ni? hihihihi...

Ungku Nor berkata...

dapat kain pree dari anak buah.
dia suh buat 'uniform' untuk kenduri kawen dia..adeihsss..

achik berkata...

sekali borong 4 pasang tu.. :D

cendawanintim berkata...

wahhhhh, sakan soping kain pasang tuhhh!!