Selasa, 16 September 2008

BESOK CUTI

Besok cuti uols. Nuzul al quran. Negeri mana lagi ek yg cuti?

Program besok, bukak puasa kt kampung. Bestnya!!!

Semenjak mak ngan kak N takde ni, kv jarang blk kampung. Hari tu sibuk nak siapkan rumah. Dah tu sibuk pindah rumah. Pastu puasa. Bila bulan puasa, kak M sibuk meniaga pasar ramadhan. So, kalo balik aku sorang je terkontang kanting. Tak nak lah gitu,kan.

Dah la kakak kv yg sorang lg tu (kini hanya tinggal 3 perempuan adik beradik kami) tak boleh balik sbb mertua dia gi umrah awal puasa hari tu. So, hubby dia kena jaga nenek.

Semalam dia sms ajak balik bukak puasa kt kampung. MIL dia dh balik dr mekah. Besok, boleh la kumpul ramai2 mcm dulu.

Mlm ni lak, kv nak join dia bukak puasa kt pizza hut kut. Tu plan awal. Tatau la kut2 berubah nanti.

Benornya dia nak bawak anak2 arwah Kak N gi beli baju raya kasual. Baju kurung dan baju melayu kv dah belikan. So, giliran dia lah plk.

Ok, khamis nanti kv update lg.

Bestnya kalo ada streamyx kt rumah. Huhu..sedih aku!

13 ulasan:

Zareda Norman berkata...

KL kerja tapi kak zar amik cuti.. kesian mengenangkan anak dara sunti tu cuti esok.. so meneman dia sambil bertenet.. hehehhehe. Sekarang ni kak zar kemaruk The Nanny kat youtube

sya berkata...

Amboi happynya cuti.. kak sya ni KL kena keja.. uwwaaaaa

Ungku Nor berkata...

nape la NS tak coti nuzul quran..
eh..bakpe akak sebok je cuti ke tak.
akak bukannya keje lagi!!

ekekeke

atty's berkata...

yeh kita pun cuti..ari ni ..
sonok kan kalo dpt buka posa ngn family

kirana berkata...

huhuuh kami tak cuti :( ahhhh...kalo tak leh menshopingg

Alinlai berkata...

kami dah cuti Hari M'sia kelmarin, oklah tu... ke ke ke

Intan Rosnitta berkata...

Alhamdulillah...dpt mak sedara yg bertanggungjwb jaga kebajikan anak2 buah.

KLMari berkata...

Uwaaaa...bestnya cuti...Kalau dok Selangor, keja KL tapi nak cuti gak, aci tak????

cikdinz berkata...

NS tak cuti. buring nya...

J u l i a 。.゜✿ berkata...

ju cuti sebulan
lagi yay ! =P

selamat balik kg kak kv~

lindosh berkata...

saya juga cuti. tp hari neh kerjaaa

Mak Su berkata...

camner blk kg, seronot?

sya berkata...

Tak ada streamyx.. tak yah sedih amik aje bluecube celcom