Khamis, 7 Ogos 2008

DAH 31

Hari ni, 7 haribulan 8 tahun 2008, genap usia hubby kv 31 tahun. Dah kertu. Errr...

So, sempena ulangtahun kelahiriannya ini, kv nak ucapkan semoga panjang umur, murah rezeki, beroleh kesihatan yang baik dan SETIA. Wakakakaka

Hadiah? Kv dah tanya pagi tadi. Hik hik...dia mintak toyota caldina. Wahahaha. Mampuh tak dapat aku belikan.

Saja je dia ngusik kv. Katanya takmo apa2. Hanya mau kv dan anak2. Wahhh!! Gitu kan.

Nanti lah, kalo jumpa apa2 yg best kv ingat nak belikan untuk dia.

Selamat hari jadi bi!

6 ulasan:

pB berkata...

SALAM

moga moga che abe KV sihat senantiasa. tiada masalah hutang , hidup bahagio sokmo .....


itu doa kak pB ...

nanonano berkata...

sempat lg sound kertu tuhh,,
report kat hubby kannnn...
hihi :p

hepi besdey incik hubby
:D

kirana berkata...

kv..potong jer gambar kat caldina kat mana2..lekat dlm kad besday :) hihi gurau2 jer

Intan Rosnitta berkata...

Salam Ulangtahun buat darling KV!

Moga pjg umur, murah rezeki, sihat tubuh badan & bahagia disisi KV & anak2.

Jgn kata kertu... kita lagi kertu kalau mcm tu...uwaaaaaa

atty's berkata...

happy belated birthday for hubby kv..
semoga dimurahkan rezeki,sehat selalu

KAKTINY berkata...

oittt... 31 tu dah kertu ker.. INI TIDAK ADIL.. kaktiny pun masuk umur 31 tahun ni..

kehkehkehkehkeh...ihihihihih