Isnin, 9 Jun 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU

ehehe... selamat pengantin baru buat adik mas ngan cik asben dia (anuar) pada 4 jun 2008 (akad nikah).

Ceritanya bakal pengantin lelaki (masa tu ler) lewat sbb jalan semua jem gara2 pemburu minyak memenuhi jalan. Wakaka. Sejarah tu. Kenangan manis bila dikenangkan nanti.

Kv sempat pegi majlis persandingan dorang kat rumah mas di kampung kubang kacang. Tak ler jauh mana dari rumah kv benornya. Hiks.

Lawanya pengantin baru. Senyum sokmo. Manis sungguh.

Sori, gambar gegar gegar. Hiks

Dpt dua beg cenderahati dr pengantin. ;)


Perkasasan kt dlm paper bag tu.



Awat la zaman akak kawin dulu takdak benda2 yg comei2 gini. Ekeke. Padahal masa tu bajet ciput. Wakaka

Anyway, selamat pengantin baru buat masleeza dan anuar. Moga berbahagia kekal abadi. Cepat2 dapat baby tau!

15 ulasan:

mama ranggie berkata...

semoga kekal abadi ya!

Oren... berkata...

kat kelantan, banyak kan benda2 comei nih (masa aku ronda pasar ct khadijah..)

kalo kat sini dpt menda2 macam nih, harus eksen giler..ekekeke...

Zareda berkata...

habis dah musim orang naik pelamin.. ehhe lega.. kalau tak diet habis berterabur

pB berkata...

salam ...


wah lamo doh tok makae gula kawoh nie ...

Alinlai berkata...

sedapnya makan nasi kenduri... mujur malam tadi ada jemputan ke ke ke... alhamdulillah rezeki jgn ditolak :)

Alex Lacey berkata...

tu la...lloni ore tok bui telur doh...macae2 pesen utk ore ngngele...best!!!

cendawanintim berkata...

Selamat Pengantin Baru...

nasazfrog... berkata...

tu la sekarang ni ramai dah yang bagi menda2 cam tuh kan.. bes la ader cenderahati dari pihak pengantin... buleh buat kenangan...

Mummy Rizq berkata...

comei-comei lah barang2 tu...

Kak Lady berkata...

SELAMAT PENGANTIN BARU buat kedua mempelai...

Betullah..sekarang ni...kalau dpt beg cenderahati tu banyak yg comel2 yer...suka...

Yatie berkata...

tuh la kv .. masa kezen aku kawin tahun lepas aku yg rambang mata tgk byk sgt dah buah tangan and perkakas hantaran utk org kawin lawa2 .. rasa cam nak wat hantaran utk diri sendiri plak .. hahahha..

YuszTieY berkata...

slmt pengantin baru dan slmt pengantin lama utk kt sblh tuh...hehehe!ermm..cantik saguhati dr pengantin...apa agaknya dlm tuh yer???

KV berkata...

eira,
harapnya gitu lah yer.

oren,
tu pasar siti khadijah. Hang tak tgk ke kat rantau pjg ari tu?

kak zar,
hihi.. kv ni kalo tak musim kenduri pun diet berterabur kak zar oii!

kak pb,
weh la dio, tok kelik kapung ko cuti skoloh nyo?

alinlai,
ahaha...kalo tdk, kempunan kau nanti.;P

kak wear,
tu la, telur ganti ngan cup cake la, cookies la.Ilir sungguh!

cendawan,
ya ya.. slamat pengantin baru.;}

frog,
huhu..mesti la excited dpt cenderahati dr pengantin kan?

mar,
comei kan?

kak lady,
kalo ada bajet lbh, mesti nak taruk mcm2 dlm tu. Org yg menerima pun, sengih je sukahati.

yatie,
uwwwaaa... ko pun sama cam aku. Terasa nak wat hantaran utk diri sendiri plk. Wakakak

yusztiey,
mcm2 ada kt dlm tu.

Intan Rosnitta berkata...

Cutenya hadiah dia..!

Betul KV... Masa kita kawin dulu2 x byk sgt benda yg comel lote mcm skrg ni. Kalau ada pun x byk pilihan..huhu

BTW, Selamat Pengantin Baru kpd kedua mempelai..moga kekal selamanya!

M.A.S berkata...

heheh..thanks kak kv mai majlis ku itu..betui arr..masa g beli gift..sero nk beli blako..