Khamis, 13 Mac 2008

TAK SEMPAT KAEDAHNYA

Hari ni tak sempat nak menceceh bagai ok.

Kv jap lg nak pi kenduri kawan. Renjis renjis dipilis.

Pukui 3 plaks nak gi meminang. Alah abang kv yg dah kertu tu (34 tahun la) akhirnya terjumpa jalan ke arah membina rumahtangga. Hiks

Bakal tunang dia ustazah j-qaf. Masih dlm pengajian. So, cuti skolah bulan 8 ni mungkin majlis kawin nya.

Insyaallah kalo sempat snappy happy, kv publish kt blog.

Daaa...

13 ulasan:

Zareda berkata...

selamat makan nasi kenduri dan selamat meminang kakak ipar..

zar pun malam tadi pi kenduri kawin, dessert dia tapai eskrem betul betul sehingga menjilat sudu, sedap!!

rina berkata...

selamat tune utk abe KV...

Apple Pie berkata...

itu ke bakal kakak ipar yg ko tak berkenan tuh? ahahahhhahahaaha

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

dlm x sempattt..sempat gak la updatee..so sempat gak la den beri ulasannn..hehehehe

viruspadu berkata...

temu jodoh gak dia kan

alhamdulilah

ustazah lagi tau, alhamdulilahhh

Alinlai berkata...

selamat dpt kakak ipar :) sedapnya mkn nasi kenduri...nyum nyum

Mak Su berkata...

nak meminang tu dah siap pantun ker?

Ungku Nor berkata...

minggu nih anak sepupu akak kawen.
dua perantin serentak ngkaauuu..

adehss.
akak volunteer jd photographer sbb nak ngelat dari kena jadik orang pangkal!
hahahaha..keji sungguh mak sedara dowang ni kan?

NBK466 berkata...

Em...abg KV tuh sebaya dgn den ler.. alhamdulillah sampai seru jua..org lelaki nie KERTU2 pun takpe laie..he..he..he..

nasazfrog... berkata...

syukur la bertemu jodoh ngan idaman hati... moga perjalanan hidupnyer di rahmati..

blackpurple @ jowopinter berkata...

Mana gambarnya...? :D

Kalar berkata...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

kasutVincci berkata...

kak zar,
mmg cuti skolah ni penuh ngan jemputan.

rina,
alhamdulillah dah setel satu hal.;)

apple,
iskhh...rahsia tau!

LC,
hehe..sepat gak ek.

VP,
harapnya bini dia nanti mampu membimbing dia lah.;)

alinlai,
byk kali pun cemuh jugak. Kekeke

maksu,
kita org kt kelate takdak pantun bagai.

kak ungku,
hehe...pandai ek?

abg shahrul,
hehe..belum kertu laie ek? Hahaha

nasazfrog,
tima kacih.

BP,
Nanti kv upload