Selasa, 4 Mac 2008

GADIS DAN BAKUL

Kv dpt idea. Dina kan tak suka duduk di riba. Suka berdiri sendiri. Mmg dr umur baby lg dia gitu. Sampai makcik2 dia tegur karang betis tak cantik. Senget. Hehe. Penat la nak pegang dia berdiri gitu sokmo. Dia kan tak boleh duduk sendiri lg.



So, kv dpt la idea. Taruk dia dlm bakul. Bakul tu ngan2 ngan body dia. Boleh lps gitu je sbb bakul tu menyokong badan dia. Hik hik. Lepas bebas katanya. Boleh la kv hilang lenguh kjp.;p








Tp, bukan nya boleh lama pun. Kejap dah menjerit jerit mintak di angkat. Huhu.

16 ulasan:

Zulkijora berkata...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Oren... berkata...

hahaha..idea yg bernas..

aku tak bleh buat gitu..kang ada yg rajin nak tolong tolakkan..ada gak terpikir, nak belikan walker untuk Naufal..tapi bila pikir 10x balik, hmm tak jadi lerr..

sya berkata...

KV kena hati2 takut tertonggeng aje nanti.. kalau ada playpen tu bagus gak

kasutVincci berkata...

oren,
aku taruk dlm walker danish dulu. Tp kt blkang tu taruk bantal nak kasi sendat. Pinggang dia kan tk brapa nak stabil lg. bimbang jgk.

kak sya,
hehehe...kalo tertonggeng makan tak habis lah kan. Bila taruk dia dlm tu mmg tak tinggal jauh lah, Dok sebelah dia jer. Cuma tgn kita boleh rehat kjp.

Ungku Nor berkata...

seriau woo kalo bakul tu terbalik ke belakang..hehe

mata dok kenyit2 lagi ke pompuannn??
hehehe

kasutVincci berkata...

kak ungku,
harus kv kena bambu ngan pak dia. Hohoho
mata ni gatai betul. Baru je perasaan nk ok, dia kembalik la plaks!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Kalau bakul itu tergolek macamana?

hehehe!

kasutVincci berkata...

bp,
insyaallah tak kut. Mak dia tak tinggai jauh ni. Hehe

arsaili berkata...

salam kenal. dimasuk dalam bakul dan kemudian di angkat dari bakul bila dah menjerit.....ni tak leh jadi perpatah "masuk bakul angkat sendiri"....ekekeke

kasutVincci berkata...

arsaili,
hehehe...masuk bakul kena angkat ek?

starstar berkata...

ekeke
comey jep dye dok lam bkol tuh..
:)

Zareda berkata...

KV
Hati hati, takut terbalik bakul.. tapi kan kalau boleh janganlah ajar anak benda benda pelik cam tu.. hehehehe, nanti dia ingat perbuatan kita tu betul, so dah besar nanti dia buat main bakul, kita marah plak..

viruspadu berkata...

elok plak dia x jatuh ek hehehehe

Darling berkata...

me kol teledera.. hello teledera.. ada org dera anak"

me larikkkk hehe

nanonano berkata...

heheh bagus2,
boring2 die nk nyandar sket,
dush ! bonjol kepala..
heheh :p

kasutVincci berkata...

achik star,
kekeke...sonot aa dia tak de org pegang.

kak zar,
bila dah lenguh kan, mcm2 idea timbul tau! Tp mmg la kena hati2.

zaimah,
akak tinggalkan kjp utk ambik gambar. Tu pun abg dia yg jaga. Pas tu dok seblah dia semula. Keke

darl,
jgn akak masuk tibitiga nanti. Kekeke

nana,
tak terbalik tau. Sbb tubuh dia ngam2. Akak dah test. Akakaka