Selasa, 4 Mac 2008

BUNNY GURL

Dina mmg ada satu tabiat kalo nak tido. Tgn dia mesti nak genggam sumthin'. Kalo tak mesti tgn dia tergapai gapai gitu. Org tua cakap, gayat. Hehe

Mula2 dulu kv tatau nak wat cemana. Kv pegang je jemari dia. Tp lenguh laaa lama2. Last2 dpt idea letak kain lampin. Teruk dia keronyok kain lampin tu. Kalo kertas agaknya dah hancur dh.

Tp, bimbang jgk kalo2 kain tu tertutup muka dia karang lemas tak boleh bernafas pulak. Hubby jumpa loofah yg bentuk2 binatang tu. Ala hadiah pet2. Byk kt rumah tu. Tp danish mana nak main kan anak2 patung gitu. Apa lg nak wat mandi. Kekeke

Kami ambik yg bunny. Sebab kaler pink terang sesuai ngan pompuan. Ada lg badak sumbu kaler hijau, yg kaler oren tu binatang apa ntah. Dan sekor lg, kaler pun kv tak ingat.

La ni, bunny tu la yg dikeronyok nya siang dan mlm kalo nak tido. Dia peluk. Dia gigit telinga bunny. Suka hati dia lah baru nak lena.




Sempat berkhayal lagi tu.;p


11 ulasan:

Darling berkata...

KV, darl nak katak.. ada tak? tak pun anak gajah ke.. hehehe

kasutVincci berkata...

ntah le darl, itu je yg pet2 kasi. Akak pun lah lupa biantang apa. Akak geli la ngan katak. Eiiii

Darling berkata...

kalau mainan pun geli ek? darl mmg suka katak. boleh dikatakan banyak gak le koleksi..

kasutVincci berkata...

suatu hari nanti darl kena tunjuk kolesi katak tu dlm blog. Mesti comel gak ek?

Darling berkata...

ok nnt kalau datang mood rajin tu darl amik gambar & publish kat blog ok..

ye ye comel mcm darl hahahahaha
(sgt perasan)

Mummy Rizq berkata...

comeinya dina dah besar dah..

mama ranggie berkata...

tembam dina...geram tgk pipi die...

Mak Su berkata...

lama-lama nanti jadiler bunny bushuk bau ashem, hehehe

~LoVeLyZz CoRnErZz~ berkata...

bulat gak bunny girl ni erkkk....

Ungku Nor berkata...

katak ok lagi..
jangan ulauuuuuu!!!

akak pengsan dulu woo..ahakss

Apple Pie berkata...

konfem sampai ke besar la bunny tu jadik feberet dina. harus lunyai bunny tu nnti ahahahahah.

geram la tgk dina neh. cumil sgt ok. hug hug kiss kiss si dina ni utk mek okes