Khamis, 6 Mac 2008

2 tajuk

En3 hari ni 2 tajuk ek.

Tajuk satu
Ingat tak entri kv pasai gerak2 mata tu? Ptg kelmarin gerak2 mata kv tu berhenti terus. Kv pun rasa lah senag hati skt. Tp, bila mlm, jam 8++ gitu, kawan kerja hubby call bagi tau yg bapa mertua kakak kv (yg gerak2 mata jgk tu) meninggal dlm jam 6++ ptg. Sakit jantung. Punya lah terkejut. Suratan yg berkebetulan kan?

Moga arwah cikgu Lah (bekas cikgu BM kv sebenarnya) ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Buat Kak Mah (isteri arwah satu ofis dgn kami ~ bersimpang siur pertalian kami kan?) moga terus tabah. Sedih mengenang kan hidup kak mah slps ini (hari ni hari last sepatutnya kak mah kerja sbb besok dia dah mula pencen) Mesti kak mah akan rasa sunyi. Kalo masih bekerja mungkin lain skt caranya.

Tajuk 2
Hohoho...awat la batik mahal sgt ha?. Dah la diwajib kan pakai setiap khamis. Mula2 tu malas nak layan (karang kena sekeh ni). Masing2 buat bodoh je kan. Tp bila big boss dah sound, hehehe... berdesup la pegi beli.

Ni salah satu yg kv beli. Teknik air brush katanya. Batik pun ada air brush dih? Canggih sungguh. Fabrik sutera crepe. Satu lg kv ingat dah snap gambar. Tp bila check takdak plk. Tak sempat nak snap plk sebab dah hantar pegi tailorina. Kaler belacan. Fabrik sutera broked match dgn chiffon crepe. Lawa jgk. Kv pilih corak lebih retro sbb boring ah bunga2.


Yg ni plk ofismate kv punya. Comel gak kan? Fabrik sutera crepe dan chiffon crepe campur broked sutera jgk.

Dah la beli batik. Mahal nak mamp*s. Hehe

12 ulasan:

Oren... berkata...

aku pun takde baju batik..tapi dah mintak jabatan sponsor separuh..ekekekeke..

Ungku Nor berkata...

hehehe..sejak resign keje bank *ittewww, akak pun dah tak sebok nak berbatik bagai pi keje.

ye ler..dok kat rumah, seluar sekerat dgn tisert je manjang.

uppss..kain batik pun dah lupa camne nak pakai ngkaauuu..ahakss

Mommy Lily berkata...

dah lama tk beli baju batik kv. semakin mahal agaknya harga sekarang...raya nanti leh la kot pakai baju batik

Kak Lady berkata...

Al-Fatihah buat bapa mertua kakak KV...semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 yang beriman...memang berbelit2 KV nak terangkan pertalian tu...hehehe...2 kali kak lady kene ulang baca...

Kak lady pun kadang percaya pd mata kenyit2 ni...sebab kdg2 bende tu kebetulan kan?

Suka tgk batik sutera...tapi kalau mahal..ratus2 harganya...

Zareda berkata...

memang batik ni mahal kan.. nasib baik pi terengganu disember lepas, kak zar dapat hadiah 5 pasang batik creepe.. Alhamdullillah..

Dah ler mahai, susah nak gosok plak tu..

Alfatihah buat arwah,..

WanHidayat berkata...

...innalillah hi wainna ila hirajiun...Al-Fatihah(terdiam seketika)

Batik???, pakai baju batik mmg cantik kan, baik lelaki mahupun pempuan...baju kurung tuh takleh konsider baju batik ke sbb coraknya normally berbatik kan....

mama ranggie berkata...

al-fatiha...

memang diwajibkan pakai batik ye?

susah nak gosok kan!

x pelah,demi tugas...

pB berkata...

Salam

Lamo doh kor kak pB tok tinggal komen ...

sorriiiiii ....
ampun .........


bab kain batik tu , kak pB tok brapo syok paka kain batik , sebab malah nok gosok ....

dalae ma'ghi tu ado tujuh lapae pasae, tapi punya lah doh berkurun tok paka.

nanonano berkata...

err..hr tu tgk kat psr payang lam $300++,
kalu tawar2 dpt 2oolebey, xtao la kat sane harge cmne, huhu

blackpurple @ jowopinter berkata...

Cantik kain yang hitam yang corak paku-pakis tu... :D

Sastri berkata...

Innalillah... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang beriman...

sas baru je beli sepasang semalam... memang mahal tapi cantik punye pasal... tergoda gak jadiknya... huhuhu...

kasutVincci berkata...

oren,
jabatan aku kedekut, khiamat kut baru nak sponsor. Kekeke

kak ungku,
hik hik...elok2 pakai batik lepas tu, karang terlondeh plaks!!!

mommy lily,
kalo tak kerna terpaksa mmg kv tak beli ler.;)

kak lady,
mmg berbelit belit kan? Hehe
Mmg la ni lg la melampau harga batik kak lady.

kak zar,
dah lah mahal kan, susah nk gosok lak tu. Kv mmg malas sgt nk menggosok. Hehe

wan,
TQ
hehe...baju kurung tu mmg dah sedia bercorak batik kan.


mama,
kerna terpaksa kan. Hik hik

pb,
hok mulo tatau pah mano doh, habih wi kokre. Hehe

nana,
kt kelate boleh la 100lebey. Orait lah tu.;)

BP,
simple jek kan?

sas,
TQ.
Walo mahal, tp bila hati dah berkenan apa nak kisah kan? Hehe