Rabu, 20 Februari 2008

LAYANNNN

Hikss...pagi2 dah wat en3 baru. Benornya, lps ni ada gotong royong ngan wirawan dan wirawati plkn. So, layan blog la dulu. ;P

2 hari lps, kv gi bundle. Hahaha...bundle lg!!! Takdak benda lain kan kv ni. Ala, kalo sempat jer kv singgah. Seronok juge beli mainan utk anak2.



Bola getah utk senaman. Masa kv beli tu, bola tu kempis. Sampai kembung hubby meniup nya. Ahahaha...
Harga: RM 1










Sandal timberland utk danish dan kasut pureen (yg masih baru/belum pakai) utk dina.
Harga: RM 2 setiap satu.


Sandal utk kv. Tak mau ketinggalan tu. Ada old navy, elle dan hippopo.

Harga: RM 2 setiap satu.


Set buku cerita bunny utk danish. Ada 4 biji dlm satu beg dia tu.

Harga: RM 3 satu set.


Ini pulak, barang utk dina. Ada rattle duplo, sikat hello kity, buku fabrik mothercare dan apa ek nama dia yg kita tarik tali bunyi muzik. Terkekek dina ketawa bila tgk mata bunny tu kelip2 dan telinga gerak2.

Harga: RM 2 utk semua barang tu.

Ni pun mainan utk dina jgk. Mcm2 ada. Ada rattle dan yg boleh pegang2 tu. Kv tatau la apa nama dia. Darat sungguh kan? Huhu

Harga: RM 1 utk semua tu.

Best kan shopping kat kedai bundle. Ye lah, org 'sesak' mcm kv seronok sakan la layan barang kat situ. Ahahaha

24 ulasan:

Apple Pie berkata...

haruslah seronok bebudak tu asik dapat mainan kan. huwaaaaaaa mek jeles ok!!!

Oren... berkata...

kedai bundle tu kat area mana ek??

kasutVincci berkata...

apple,
makan hati kah????
Ahahaha..

oren,
merata rata kt klate ni. Tp kv sempat pegi yg dekat ngan ofis je. Blh kluar time lunch hour. HIks

Mak Su berkata...

rajinnyer cari utk anak-anak... mak su dah malas dah

Zareda berkata...

besnyer bundle tu, nanti kalau kak zar pi KB, kv bawak akak pi budle tu tau..

mama ranggie berkata...

sekarang x kira kat mana,janji barang elok!

kalo blh jimat,jimatkan lg...

betul x?

sazlishaliza berkata...

a'a la Kv bundle area mana ek? mmg la kat klate ni banyak tp T jmpa pakaian+cadar+kasut laki jer. yg menan2,h'bag,kasut pompuan takdok pun..area ofis kv tu kt mn erk?

Mommy Lily berkata...

bestnya..jeles giler ni nak beli mainan murah2 gakkk

rina berkata...

giler syok tu...

nanonano berkata...

hahah xkesah la bundle ke baru,
janji budak2 sonok kan??
:D

NBK466 berkata...

Tak leh view lak gambarnyer...tapi cam best jerk mainan2 murah2 tuh..

sitilina berkata...

aci x kirim pahtu nt blk kelate gi amik?
hehehe.

viruspadu berkata...

macam mana la gaya hubby tiup belon sebesor itu

aduh sakit pipi tuuu

bat berkata...

KV, kek sini nan ado kaedahnya barangan bundle cam ginih aisehhh

kasutVincci berkata...

maksu,
kv layan menan kt bundle jek. Kalo yg baru jarang je beli. Saja ngikut kawan ke situ. Tp bila dah pegi tu, mmg layan sakan la, Hiks

kak zar,
berminat jgk ek? Hehe

mamaranggie,
kalo boleh jimat, jimatkan lagi kan? Hehe

sazlishaliza,
kv keje kt pasir puteh.;)

mommy lily,
hehe..nk jugak ker?

rina,
syok, syok!

nana,
budak2 tu mmg ler sonok sakan.;)

abg shahrul,
tk blh view ker?

lina,
takmo la kirim2. Sbb brg kt bundle ni bukannya mcm brg baru kt kedai. Kena tgk sendiri baru puas hati.

zaimah,
3 kali tiup baru penuh bola getah tu. Ahaha

mamabat,
kek sinun semua org berpendapatan tingi, mana nk maju kalo bukak kedai bundle. Hehe

Alex Lacey berkata...

silap la sbb kalu kat KL ni banyok bundle baju jah...tu orang malas nak singgah....kalu ado macae2, harus tak menang tangan tuh...

happyirfa berkata...

salam kv..
bundle lagi..jelesnya tgk mainan budak

nasazfrog... berkata...

ala kv nie buat kite geram jer tau... masuk nie dah 3 kali citer pasal bundle tau... mendi tau buat i jeles jer.... murah giler la...

Kak Lady berkata...

Banyaknya mainan utk anak2 ni...murah2 plak tu...tiap2 hari bundle tu dibuka?

kasutVincci berkata...

kak wear,
lagu tu ko?
kak wear, invite la kv gi blog kak wear tu. Huhu

irfa,
kv suka layan bundle sbb byk mainan utk anak2. Murah sbb terpakai namun kondisi nya masih bagus. Nak beli yg baru syg duit jgk sbb bebudak tu bukannya main lama.

nasaz,
murah sbb dah terpakai kan.

kak lady,
mmg hari2 bukak, tp plg best kena pegi hari yg brg di bawak turun dr lori. Baru best nak pilih. Tp terrrpaksa kena berebut. Kena tahu jadual lah.

Yatie berkata...

ayooo, mmg makan hati ooo tgk kv shopping sakan nieh .. hehehehe .. jeles .. jeles ..

p/s: semoga kv tabah menghadapi dugaan kehilangan org2 yg tersayang dalam masa yg terdekat ini .. moga roh2 mereka ditempatkan di kalangan org2 yg beriman .. amin.

kasutVincci berkata...

yatie,
TQ atas doa.;)

- tety - berkata...

wahh syok bangat tuh... kalo kt KB ada x bundle pesen2 tuh? sokmo npk yg jual bajusss/comforter jek...

kasutVincci berkata...

tety,
lama tk masuk blog awak. Jenput lah kite. Bandito_danish@yahoo.com.
Bundle gitu kebanyakannya dekat kampung2 tau. Kalo pusat bandar (kawasan sesak) tak de.;)