Rabu, 6 Februari 2008

chinese new year

tahun tikus katanya.

tp kv tahun kuda. Haha. Apa istimewa tahun tikus ek?

neway, slamat cuti raya cina buat semua. Moga cuti ni mampu diisi dgn aktiviti menarik. Makan limau lokam tu hati2, karang sakit perut.

ramai tak yg dpt angpau? Kv tak dapat pun, tp hubby dpt. Tak per, nanti kv pau angpau dia. Kes kes kes

5 ulasan:

Kak Lady berkata...

Dulu masa kecik2 dptlah ang pau sebab kerja dgn keluarga cina....sekarang penampau adalah...hahahha

Kemana KV CNY ni? Dina dah okay ke?

viruspadu berkata...

sy tahun monyet hehehehe

happyirfa berkata...

SALAM KV..
mak camner?
saya tahun kambing..he he

kasutVincci berkata...

kak lady,
CNY tak kemana mana, ada urusan keluarga je. Lg pun keadaan la ni tak boleh ada plan. Hehe.
Dina dah baik demam cuma hidung masih tersumbat, masalahnya asyik merengek 24 jam. Anak dara sorang, ak pe lah kan. Huhu

zaimah,
oho..tahun monyet yer. Hehe

happyirfa,
nanti akak crita dlm en3 fasal mak.
Tahun kambing slps tahun kuda kan?

Yatie berkata...

cuti lagi ke KV ari nieh ... didoakan semoga walau apa2 pun dugaan yg menimpa kv sekeluarga, kv tabah menerimanya ..