Selasa, 7 Ogos 2007

7877

Entri hari ni kv dedikasi kan khas buat hubby tersayang.

Selamat ulang tahun ke 30, bi! Moga terus menjadi suami yg penuh kasih sayang dan bertanggungjawab buat mama dan 'super hero' buat anak2.

Bila menginjak angka 30 ni, byk perancangan kita yg masih belum setel. Insyaallah akan setel satu persatu. Dgn izinNYA.

Moga bi sihat selalu, kekal dgn perangai yg dah sedia ada tu. Takde kalut bagai. Heheh..Jgn serik ngan mulut 'laser' mama ni. Rasanya bi pun dah kenal peel perangai mama macam mana kan?

Moga panjang umur. Dapat jaga mama dan anak2 macam sekarang. Mmg rasa comfort sesangat. Rasa betul2 diharagai .

Moga sentiasa murah rezeki. Mama tahu, sepanjang 5 tahun lbh perkahwinan kita ni, bi mmg berkerja keras untuk kesenangan kita. Cuma mama yg mengada ngada. Tp, mama hanya mengusik dan mama tahu yg bi tahu ttg usikan mama tu. Hehe..Moga rezeki utk kita anak beranak sentiasa ada. Mcm sekarang ni. Walo pun kerja tak berpangkat gah, namun dgn usaha dan ikhtiar kita tetap boleh meneruskan kelangsungan hidup.

Bi, di ulang tahun yg ke 30 ini, mama nak bi tahu yg mama sayangkan bi dunia dan akhirat. Kasih sayang ini tak pernah berubah sejak hari pertama kita jatuh cinta dan bertambah subur dari hari ke hari.

errr...sorry en3 jiwang, Jgn sampai ada yg termuntah pulak. hahaha

10 ulasan:

ADIEJIN berkata...

saloh tu dik wei... 7807

wah..abae awok pun Leo po ambo jugok. Selamat B'day lah ko dio, semugo panjang umur..

kasutVincci berkata...

abe djin,
7877 tu tarikh lahir dio. 7807 tu ulangtahun ke 30. Hik hik. Kalu gitu gak, abe djin pun bintang leo jugok. Bilo besday nyo?

Kak Lady berkata...

SELAMAT HARI ULANG TAHUN yang ke 30 buat cik abe KV...moga Allah memanjangkan usia...memurahkan rezeki dan bertambah2 gembira bersama KV & anak2...

Apple Pie berkata...

kat no 8 tu ko tolak 4 dah jadi tarikh lahir aku ahahhaahhaah. happy birthday ke-30 buat laki ko. moga sayam selalu.

bat berkata...

vah2.. maks sujuds occay..
paperpung semoga panjang umur + murah rejeki yach..

*pssstt KV kasi apa kat Abe*..

kasutVincci berkata...

kak lady,
kv amin kan semua doa kak lady. TQ.;)

apple,
mmg sayam selalu. hahaha

bats,
tatau nak beli apa lg. Ingat nak belanja makan dulu pastu baru carik present. Tp keadaan tak berapa larat dan uzur ni tak tau ler. Moga ada kesempatan. Hehe

happyirfa berkata...

salam kv..
tak muntah.biasalah tu.kalau saya pun sokmo buat en3 lagu tu..

kasutVincci berkata...

irfa,
dulu2 selalu hantar kad jiwang2. Lo ni malas la pulok. Buat en3 khas dlm blog jah la. Hehe

日月神教-任我行 berkata...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

蔥油餅Jon berkata...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚