Khamis, 7 Jun 2007

selamat pengantin baru

baru kelmarin kv bercerita pasal org kawin. Tup2 Pak lah kita umum yg dia nak kawin sabtu ni. Hiks...mmg Pak Lah pun pilih musim cuti skolah jugak yer.

Rupanya bakal isteri Pak lah tu bekas biras dia. Takpe lah, janji pak lah berkenan. Asal dia bahagia. Kv doakan.

Selamat pengantin baru Pak Lah.;)

5 ulasan:

Sastri berkata...

Selamat Hari Raya... eh silap... Selamat Pengantin Baru kepada Pak Lah dan Mak Lah... :D

NezJoe berkata...

Pak lah pun kawin lagi
aku bila lagi
hahaha

Kak Lady berkata...

Eloklah jugak dia pilih biras tu kan...at least dia dah kenal hati budinya...

SELAMAT PENGANTIN BARU...

ADIEJIN berkata...

jgn lupa peluang makan telur paklah nanti..eh silap..telur kenduri paklah..

kasutVincci berkata...

sas,
kv dah tak sabar nak ucapkan selamat pengantin baru buat sas. Bila tu? hahahah...excited weh!

nezjoe,
errr...kan dah ada awek berambut pendek tu. Ap lg, kompang2 la!!

kak lady,
agaknya arwah dah buat 'pesanan' kut.;)

adiejin,
adoiii...jauh tu nak gi sana semata mata nak mintak telur pak lah. Hak hak hak...