Isnin, 11 Jun 2007

APA APA AJE

Kelmarin, kv tak sempat langsung nak mengadap blog. Pagi nya sibuk skt. Skt jer tau. Hahahaha... Hmm.. dlm 10.30 mcm tu kami kena menyambut ketibaan pengarah yg buat lawatan ke daerah. Majlis sekali dgn majlis perpisahan kakitangan yg bertukar dan sumbangan kelab kpd ahli keluarga staff yg meninggal dunia.

Habis segala ucapan tu, apa lagi, acara makan la. Menunya nasi minyak berlauk ayam masak merah, dalca, daging kerutup, acar dan tembikai merah dan kuning. Pencuci mulut plg best, rojak buah. Fuyyo! Terangkat beb! Pastu ada lg kek icing. Errrk... kenyang mamam.

Lesai solat zuhur, kv dan hubby kluar dr ofis. Plan nak gi ambik surat release bank dan nak gi jpj nak batalkan hak milik bank kete kv yg dah jual ari tu. Punya la lama tunggu hubby berurusan kat bank tu, mengalahkan karenah birokrasi badan kerajaan plk. Hak hak hak. Sampai separuh kv khatam novel ombak rindu yg entah dah berapa kali kv baca.

Pukul empat lebih baru lesai kat bank tu, terkejar kejar plk kami ke jpj. Nasib baik sempat. Tp urusannya tak boleh nak diselesaikan sbb kami kena berurusan dgn jpj kuantan dulu. Tp at least kami dah tau cemana prosedurnya. Ok lah tu. ;)

Memula tu kv ingat nak ronda2 kota bharu kalo urusan lesai awal. Tp hampeh. Dah la cuaca panas terik, urusan pulak lambat lesai. Mlm td, tak pasal2 tubuh kv panas semacam. Terpaksa telan panadol sebijik setelah sekian lama dok tahan. Dah byk mlm kv rasa panas badan. Hiks

Mlm td, dpt la jgk kv tgk ulangan csi LV dan NY. Miami tak sempat tgk sbb kv terpaksa tido awal. Takut pg malas nak bangun, hahaha...

18 ulasan:

Mummy Rizq berkata...

eh! tak buat lawatan ke KB mall ke kali nie?

kasutVincci berkata...

mar, kelamrin tak sempat gi kb mall. Sabtu tu mmg acara wajib sbb danish dok ajak berkali kali. Nak tgk lori tanker besar kat situ. Hahahaha...entah ler, kv pun dok pikir awatlah benda alah lain masih tak siap2g, dah jemu dah pi kb mall tu. Hahaha

Apple Pie berkata...

reti rupanya ko jemu dgn kb mall?? muahahahhaah

pB berkata...

Smalae tok der khatae CSI NY , ngatuk sangat sangat doh ....

Musing gapo lonni, koto bharu?

NBK466 berkata...

Nasib baik dah besar pandai makan pandol bila demam dah teruk tuh..kalau tak kena masukkan UBAT BONTOT ler gamaknya..he.he.he..

ADIEJIN berkata...

Lain kali kalu tak dok kerijo bo lah gi ber deghak kok sir kok sir. Kelik d rumoh, berehat ko. Kalu tak dok aroh sangak, gi 'sejid, sapu sapoh...ish.

kasutVincci berkata...

apple,
weh...aku jemu!aku jemu!aku jemu! boleyy?? Hahaha

kak pb,
loni, kv tok dae sokmo nak tgk csi. Lemah badan semace jah.
Loni musim buah kuini. Sedap weh!

abg shahrul,
kv bkn tokse makae panadol tu, tp atas nasihat doc kena la guna kekuatan dalaman jek. Tp tak daya jgk. Hehe

Aku Bukan Bidadari berkata...

CSI lasvegas paling best kan KV

ibuVouge berkata...

kv
sihat!sorry sbb jarang tinggal komen , tapi selalu dtg baca

kasutVincci berkata...

tiara,
kv suka miami. Tp tetap layan semua.;)

iv,
sihat, tp biasa la org peknen ni, kdg2 lemah badan.

kakLuna berkata...

eh mula2 baca terkonpius pulak,apsal kata 'semalam' pdhl kan Isnin jek baru keje?

la...lupa la pulak kelantan keje ari ahad...hiks~

Alex Lacey berkata...

ari tu k.we balik KB tengok mok...teringak ko KV...tapi tak dok no. phone la pulok..kalu tidok, hello hello doh hehe

kasutVincci berkata...

kak luna,
adoii..sini mmg keje ari ahad la. Tak pasal2 dia pi konfius.

kak wea,
tu la, kalu dok koling koling dah. Mok kak wea lagu mano?

NezJoe berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NezJoe berkata...

Rindu wei dgn ore kota bharu.
:D
sorry..tetiba nak lepas rindu kampung kt sini.

Hari tu balik, memang panah betul KB. Peluh jerrruk ambo.

Sastri berkata...

aaa... fokus sas kat para ni :

"Menunya nasi minyak berlauk ayam masak merah, dalca, daging kerutup, acar dan tembikai merah dan kuning. Pencuci mulut plg best, rojak buah. Fuyyo! Terangkat beb! Pastu ada lg kek icing."

lapar nih... huhuhu...

bat berkata...

hehhe lamo deh tak online bagai kan..

paperpung meks baru AR baca entry lelama bley..

kasutVincci berkata...

nez,
kalo rindu sgt kat kampung, mai la blog kv, buleh tau pasal perkembangan kota baru.;)

sas,
hahaa...asyik mamam jek ek.;P

mamabat,
ayyo..bizi skals!! Hiks