Rabu, 21 Mac 2012

Kerabu kaki ayam

Tgh hari semalam, ada keje kt tanah merah. From My ofis kena lalu Machang. Terus tingggg dapat idea nk lunch depan Sm hamzah 2.

Selalu nya kalo singgah restoren tu, Mek selalu order sukiyaki jek. Takdak gmbr dlm ipong Ni nk tunjuk cemana rupa sukiyaki tu. Lenkali Mek tunjuk eh.

Tapi sebab pagi sarap roti jer, tgh hari lapar gilakkkk. Dasar org gemok, cenni ler. Terus oder nasik tomyam, papdrik dan kerabu kaki ayam.

Puas hati sebab semuanya sedap2 menepati selera mek. Selera korang Mek tatau yer. Bahan mentah dorang segar sungguh. Sambal belacan pun sodap. Hihi

Dan plg best adalah kerabu kaki ayam. Besar2 dan banyak isi. Puas hati makan. Biasa kalo beli mesti byk sayur2 lain. Kaki ayam nya sikit jer. Tp hat Ni mmg puas hati lah.

Dah berkira kira nk g mkn lg kt kedai tu. Tatau lah apa nama kedai. Tak stended lgsg. Org kampung mcm Mek jer yg sesuai makan kat situ. Hikhik. Kedai kayu yg uzur. Tp menu best2. Lps Ni nk gi try mee udang atau megi ketam lak.

Oh overall mkn semua tu plus jus epal n teh o ais limau adalah rm 21.50sen. Ok lah kan

5 ulasan:

Hana Soffelia berkata...

Peberet nih.. ^_^

Irfa berkata...

mesti segara bugar ayam tu..sbb tu kaki dia montel ;)

zailamohamad berkata...

perghhh meleleh airlio hambe

KV berkata...

hana, peberet ahkak jugakkk. hehe

irfa, tu la gemuk2 kaki ayam tu mcm aku. Hak hak

zaila, eh yu kan tukang masak, masak la sendiri.;P

alia berkata...

nampak cam sedap.. x nampak kaki pun ahahhahah sebabnya meks ne x mkn kaki ayam..