Isnin, 20 Februari 2012

GARRETT

Woohooo...akhir nya bila dh tua bangka baru lah merasa makan garrett yuhols. Begini la naseb orang kampung katakan.

Tu pun naseb baik belas ihsan my bff. Bff mek semua hilir2, mek sorang jer darat. Nasib korang lah dapat kawan macam mek. Hik hik


Bff mek ni ekceli pi jumpa cik abang dia kat kl. So, dia mengwar2 kan pasal garrett ni. Makan nya, mek pun taip lah 'ehem ehem' kat status dia. Terus minah tu paham. Siap imessage lg nak perisa apa. Mana mek nak tau, mek kan darat. Ko belasah jer beli hat mana pun. Mek tibai jer. Lagi pun mek kirim nga ailio jer. Kwang kwang kwang


Dulu2 slalu baca blog verde pasal garrett ni. Pastu verde gak la yg bitau garrett buka kedai kat malaysia. Pastu asyik duk telan air liur jer lah tgk posting org pasal garrett. Kesian aku tau! Korang ni.

Tapi alhamdulillah kan ada bff baek hati tak nak bagi kawan dia yg darat ni kempunan. Tenkiu babeh belanja mek garrett.


Si garrett pujaan hati.


Malam tadi dah terai ngan hubby. Perisa apa ntah tp ada gajus skali dlm tu. Tapi ya ampunnnnn!!! Manis gilak. Terbuntang bijik mata tahan manis. Sakit gigi mek. Tak sanggup pulak tetengah malam makan manis kan, so tutup balik. Makan petang nanti lah ngan anak2.

Ok la, atleast mek dah merasa si garrett pujaan hati semorang. Takde la aku jakun sangat.;P

7 ulasan:

CikLilyPutih berkata...

aku makan yang ada almond tu, sedap. sebijik2 almondnya crunchy

KV berkata...

lily, karang mek tgk pack hat satu lg. Apokobondo eh ado dlm tu. Hehe

pB berkata...

kak pB tok rajing lagi makae benda alah nie ...

Amna Faqiha berkata...

semanis harganya heee

KV berkata...

Kak pb, buleh la stalag nok terai. Manis letting

KV berkata...

Ibu AF,
Adeiii...tok tehe la, manis tlajok

Irfa berkata...

aku pun xleh makan mende manis..sakit gigi :(