Rabu, 4 Januari 2012

TAK HABIS2 LAGI CITER KATIL

Akhirnya, anak dara mek yg ngada2 nak katil pwincess sumpah mahal tak hengat tu memilih katil pooh. Tepuk tepuk tangan. Lega hati ai taw.

Walopun dia tak kenal pooh tu karekter kemenda, tp janji kartun sudehh. Lantak ko lah nak.




Nak bagi aura pwincess tu, mek beli sticker ukur tinggi jer lah. Beli 2 set, tapi baru tempek 1 set. Nak tempek celah mana lagi tatau ler.;P


Kengkonon celik2 mata tengok pwincess. Kemain ko nak!


Owh cadar pun mek beli pooh jugak. Dah letih cari cadar pwincess yg morah. Nan hado. So, pooh pun pooh lah. Janji senada ngan katil. Yang penting morah2 jer. Hik hik

seminggu pun tak abih2 demam katil baru anak aku.;P

2 ulasan:

zailamohamad berkata...

comel katil anak dara..

KV berkata...

zaila,
itu jer lah yg mampu.;)