Selasa, 4 Oktober 2011

IPAD2

Setelah letih (hamboih) berfikir dan mengsurvey, maka nya ipad2 jadik pilihan. Amat berpuas hati. Walopun org ckap galaxy tab lagi power, tp mek fan apple. Tak boleh dimaafkan lah. Anak2 pun dh terbiasa ngan iphone. Sakit jiwa bila dorang berebut tuh. Harapnya pas ni hilang sikit kecoh berebut iphone.



Ipad2 pujaan seluruh keluarga. Siap kena buat giliran tuh. Pitammmm

Yer lah, nanti kaya ada duit banyak mek beli galaxy 8.9 pulak. Angan2 tak kena bayar uols. Fengsannnn!!

5 ulasan:

sisdee berkata...

i pun prefer ipad kot dari tab heheheh..oh mgadanya aku hahahahaha

aNIe berkata...

Anak2 akak je suka ipad... akak tak suka... dulu masa memula cik abang bagi akak ipad...berebut.. sekarang dah terbiar je...diorang lebih suka guna laptop atau desktop

KV berkata...

sisdee,
ahaha...kite sesama ngada2 kan? ;P

kak anie,
kv lbh suka ipad, sambil baring pun layannnn.;)

Joy berkata...

tgh idamkan ipad2 gak ni..anak2 dah bolot tab

KV berkata...

JOY, MMG KENA ADA SORANG SATU BARU TAK GADUH2. hEHE