Isnin, 12 September 2011

4 TAHUN

Hari ni 12 september 2011 genap 4 tahun usia anak dara mek Irdina Maisarah. Syukur pada Allah kerana mengurniakan kesihatan yg baik buat nya, akal yang cerdik buat nya. Dia lah racun dia lah penawar. Penghibur hati lara.



4 tahun dulu, di kala umat islam sibuk membuat persiapan menyambut puasa, mek bertarung nyawa melahirkan nya, sesubuh safei di pusat perubatan an nisa. Memang pengalaman melahirkan Dina membuatkan kami suami isteri insaf. Macam2 kompilasi yang berlaku sampai satu tahap mek rasa tiada peluang untuk sihat. Semangat merudum. Namun semangat hubby tak pernah luntur. Sentiasa tidak putus usaha. Aapatah lagi memandang wajah polos bayi di sisi. Alhamdulillah, kesihatan yg mek perolehi hari ini begitu memberangsangkan.




Selamat ulang tahun sayang. Moga membesar menjadi anak yg solehah. Yang mampu mebahagiakan orang sekeliling nya. Amin.

3 ulasan:

Cik Puan*PIE berkata...

HEPY BESDAY IRDINA.semoga pjg umur, murah rezeki n mnjadi anak yg solehah.

bat berkata...

Selamat Hari Jadi Dina.. dah besar dah kejap jer kan.. rasa baru jer dia lahir..

*muah2 kiss pipi dia tu*

KV berkata...

cik puan PIE & Bat,
tenkiu uols.;)