Ahad, 21 Ogos 2011

ALMARI RAYA

Apa2 benda yg di beli seblom raya adalah di anggap brg2 raya yer. Harap maklomat. Hik hik



Almari pinggan uols.



Akhir nya pinggan2 korel mek ada bilik masing2. Kalu dak, hauz tak boleh bernyawa duk dalam kotak bawah katil.


Bersemadi lah korang dengan aman di situ yek.


Ok ni lak lemari display aka lemari hiasan. Kononnya nak taruk brg2 tembaga or what so ever. Tp non ado brg2 aku rupa nya. Ke mana kah menghilang brg2 mertua ku. Ku cari2 tapi tak kejumpaan neh. Kuciwa. Pastu ada sepasang kaki lilin tembaga pusaka arwah mak tp pakat malas nak mem'brasso'. cemana tu?

Hat ni gambar versi gelap malap yer.


Ni mek snap waktu malam. Takde cahaya kat belakang. Comei dak? Cakap lah comel. Letih mek jelajah kedai perabut hat ada kat sini tau.


Owh akhirnya mek ada lemari kasut. Hoyeh. Dah lama nak beli tapi tak jumpa. Jumpa gak kat brandiss. Murah lak tu.


Kasut baru separuh bersusun. Puasa2 ni letih lah nak kobek bawah katil. Huhu


Owh pegi brandiss mmg tak sah kalo tak berpinau bijik mata. Semua rasa nakkkk jer. Pitis jer takdok. Hua hua hua. Mek beli wrought iron trolley. Raya2 ni senang nak letak gelas dan air.


Ok setel entry lemari raya.

Veru der entry makcik2 okeh. Lantak.

3 ulasan:

zailamohamad berkata...

kak, raya sakan deh mung!!!

mak suka semua koleksi lemari tuuuu..tembikar biru hok plg bawah tu sama jah mae hok arwah Tok oghe & selamatku usung letak kat rumah ni dah..hehee

KV berkata...

zaila, ha-a, tembikar biru cina tu sama dengan mung dik. Hehe

MushroomCute@Mariea berkata...

teruja dengan almari kasut tu.. really2 need almari kasut besar macam tu....lepas raya nak crlah...taklah sumer sumbat dalam kereta..huhuhu