Selasa, 12 Julai 2011

STUDY LAMP

Seumur hidup aku, tak pernah ada study lamp tau. Sungguh kesian.
Aku kan bukan minah study. Takde masa neh nak berjaga malam nak study. Sbb tu result mek 'gempak'. Hueh hueh hueh.



Akan tetapi, bila hantu kemaruk novel telah kembali merasuk ke jiwa ku, sanggup neh gi kedai lampu cari study lamp. Hahaha.

Ada masa aku baca novel sampai pagi. Pakai lampu henfon hubby. Tapi kesian hubby ngan anak2 terganggu. Agak silau.

So, dengan ada nya study lamp ni, kaler merah yuuu, jangan marah. Hik hik. Mek dh tk ganggu hubby ngan anak tido dh. Lampu ni boleh fokus kat buku yg kita baca jer. Walopun cahaya dia besar jugak tp takde lah silau. Org lain rasa mcm pasang lampu tido jer. Gitu kaedahnya.

Comel kan lampu mek, boleh kepit kat katil jer. Pastu elastik, boleh pusing kiri kanan menegak menonggeng. Mek sukaaaaa.;P

5 ulasan:

efa fairuz berkata...

hehe.. ni lah natijahnye beli novel banyak2 haritu kan.. tapi lampu tu mcm best pulak.. hihi

KV berkata...

efa,
tiap2 minggu ahkak kemaruk novel. Siap pinjam ngan budak praktikal lagi ha. Hahaha

kimmy berkata...

dulu zaman ddk hostel sekolah,study lamp saya ialah lampu koridor..kes nak sambung study lebih dari jam 12mlm..nampak mcm gigih,tp bersembang je lebih..haha (teringat zaman skolah)

Opie berkata...

good idea la...ai pon tgh gegeh membace novel...kene carik jugak la lampu nih...hihih

MushroomCute@Mariea berkata...

Lampu itu sangat cuteeeeee