Isnin, 20 Jun 2011

RINDU DI AWAN BIRU

Masih lg kemaruk ngan novel cinta. Haha. Mabuk seh!



Masih takdak stok kasih yg suci kat kota bharu. So, beli aje lah karya meen zulaika yg baru ni.
Rindu di awan biru katanya.


Sinopsis:
Jangankan berkahwin, bercinta pun Hanan tak ingin. Menjadi seorang isteri tiada di dalam kamus hidupnya. Pengalaman pahit ibunya dimadukan membuatkan dia jad fobia. Baginya, lelaki hanya tahu berpoligami, tapi tidak tahu menjadi suami.

Pertemuan tanpa disangka di awan biru dengan Kapten Akmal Hakim sewaktu ke Melbourne mengubah persepsinya terhadap lelaki. Bernikah di Masjid Biru dan berbulan madu di Istanbul berlaku tanpa dirancang. Tapi takdir menentukan dia setakat menjadi seorang isteri, bahkan tanpa rela turut terbabit sama ke dalam kancah poligami.

Akibat difitnah, Hanan diceraikan dengan talak 3. Dalam pilu, dia diburu rindu. Dalam duka, dia mengharapkan bahagia. Sanggupkan dia 'bercina buta' untuk kembali ke pangkuan Akmal, sedangkan kehadiran Ridz mula membawa cahaya di dalam hidupnya?


Walawei...mmg syok ah citer ni. Sampai tatau nak komen. Best sangat.

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

sinopsis macam menarik..dah lama x baca/beli nobel

Opie berkata...

cite nih mmg best...suke sgt :)