Khamis, 16 Jun 2011

MERDU LIRIK KASIH

Lagi koleksi novel.

Tu ari kan pi cari novel kasih yg suci takdak stok. Pastu kecewa, terus cari novel lain buat ganti sementara.

Baca sinopsis mcm best jer novel durrah fatiha ni. Ada gak novel2 dia sblm ni mek beli. Tapi lupa tajuk. Malas nk check kat gobok.;P



Baru separuh ku baca. Syok wei. Terbuai buai gitu. Terus angan2 tak sudah. Haha. Kemaruk betul.

Ok, mek taip skt sinopsis dia.

Pertemuan dgn gadis yg langsung tdk tertarik kpd nya mencalarkan ego Azad. Bila kesempatan dtg, dia tdk teragak - agak utk mengenakan gadis itu.

Dlm bertikam lidah & berbalas usikan, satu perasaan asing mula hadir di hati si jejaka. Sorfina jg spt membalas rasa tsbt walaupun gadis itu sebenarnya terikat dgn Talhah yg baik dan penyayang.

Azad teruja kala takdir memihak kpd nya. Namun, hidup tdk selalunya bahagia. Dlm meniti saat indah bersama Sorfina, Azad terjebak dlm kancah fitnah yg menghancurkannya. Dia kehilangan kedudukan dan reputasi. Sudikan Sorfina bertahan di sisinya sedangkan kehadiran Talhah mendapat restu keluarga?


Adeiii...gigih mek taip okeh.;P
Tak sabar nak habiskan bacaan ptg nanti.;P

3 ulasan:

Joy berkata...

selamat membaca ;)

Durrah Fatiha berkata...

Salam KV, terima kasih kerana sudi mendapatkan MLK. Harap ia terus menghiburkan KV. MLK adalah kesinambungan dari novel sulong akak, Rindu Di Kalbu. Mungkin KV dah pernah baca...

KV berkata...

joy,
membaca novel cinta adalah syok. Hehe

Durrah Fatiha,
wahhhhh!!! Ololo bangga weh penulis novel dtg blog mek. Hmm nak kena cari balik rindu di kalbu, mana simpan ntah. Hehe