Jumaat, 3 Jun 2011

Mek tak sempat tengok Seth Tan ehem - ehem dgn Elena

Giler frust okeh.

Ari tu dh terbaca tweet Aaron aziz pasal dia dpt 'hanimun' kt Cameron. Mek pun apa lg la, mmg sexcited giler owk.

Akan tetapi, syok duk tgk adegan pelangi tipu2 tu, ibu Dina datang pulok doh. Nak bayar duit bra Avon hat dia kirim.

Abih tu takkan mek takmo layan tetamu pulakkan. Layan la dia borak sambil dia duk ralit cerita perangai Dina.

Tengah borak2 tu, mata duk tgk2 jgk kt tv. Tp hilang konsentasi okeh. Alih2, dah masuk bab bangun pagi dah!

Huwaaa... Melepas.

Dah la kt rumah takdak Internet. Slalu nya lunch hour mmg mek layan Seth tan kt tonton. Makanya ahad ni baru boleh repeat tgk. Huhu

Adei la, apsal la crite Nora Elena ni menghuru hara kan perempuan2 di Malaysia. Siap memberi harapan palsu membuat2 perempuan2 ini. Hak hak

Sent from my iPhone

6 ulasan:

~LIZA~ berkata...

haha! pempuan2 kat office i ni pun dok citer pasal tu. haha!

Joy berkata...

tgk nora elene.. I is jd angau kt laki sendiri..jom la join I tweets.. my id : kaelapurplee...tgk cite ni sambil pgg hp ;)

zailamohamad berkata...

hahaha..kelakar ah akak ni..saya pon tengok gitu2 je pasal xnak laki saya nampak sangat yang bini dia dok tgh angau ngan mrSeth Tan tu

KV berkata...

liza,
kv takdak geng, semua makcik2 ofis tak layan tv. Huhu

joy,
kv tak retiiii. Huhu

zaila,
akak layan ngan anak2 jer. Hubby tak minat drama melayu. Lagi plk jiwang2 lagu tu

onnie berkata...

tgk kat utube ...

pB berkata...

baca novel dia lagi bestttt