Isnin, 4 April 2011

ENTRY BERKEPAM


Dah lama gegambar ni duk bersawang dlm draft, so aku post kan ajer lah.

Entry yg patutnya dh lama aku publish, tp masa tu mood malas gils gils. So kasik berkepam dulu ler kat situ. Huhu


Masa coti2 skolah tu ari. Adik my bff si madam S bersanding katanya. Majlis sanding ler, majlis kawen dah lama, siap peknen bagai dah. Maju kamu wahai Uyar! Congrats. Hehe


Tapi gegambar aku ngan madam s jer, perantin sibuk shoot angel terlentang terbalik, malas nak ganggu.





Menunya best sbb ada ulam2 dan vudu. Haha. Syok makan. Hubby minum ayaq jer. Dia petang2 tak makan nasik. Larik cenel katanya.

Buat uyar dan suami, tanhiah beb. Moga beroleh kebahagiaan yang abadi. Insyaallah.



Disudahkan dgn gambar madam s beraksi dgn beg baru nya. Dia tak abgi aku aplod kat fb, so aku pedajal dia kat sinih. Wahahahha. Hambek mu!

Tiada ulasan: