Rabu, 2 Mac 2011

SOGO WAREHOUSE CLEARANCE SALE

Memang kebetulan gi Kl kali ni sogo wat warehouse sale. Sangat hepi. Rasa nak melompat2. Kalo aku melompat wajib bergegar bumi mintak nyawa. So, tak jadi lompat. Hehe.

Dalam pkl 10 kut sampai sogo. Parling lot masih byk yg kosong.



Terus naik lif menuju level 7.



Gambar2 dlm tu tak sempat nak ambik. Mabuk pilih baju bajan dina. Mabuk pilih cadar. Hehe. Nak mek wat entry lain pasal tu. Nak snap gambar dulu.



Ni time teman abah beli kasut. Macam2 gaya kuak lentang dina buat. Ayoyo


Ni time tunggu abah simpan brg dlm kete. Banyak lg benda nak beli. Hihi



Sempat beli waffle dan popia basah utk kudapan sementara lunch. Dan aiskrim utk 2 beradik tu.

Lepas tu berdesup gi ikea. Masakat parking lot tu terjumpa org kampung lak. Haha. Memang kalo datang sogo ni tak sah kalo tak jumpa kenkawan sekapal.

4 ulasan:

nanonano berkata...

pipia bsh tu ape kak? hehehe

KV berkata...

nano,
eh sempat baca eh silap eja. Akak dah betul kan. Lagu tu ler kalo wat schedule entry. Malas nak check spelling. Hehe

atty's berkata...

rajin kv g sogo ..kty lama dah tak g walupun dkt ,

KV berkata...

kakty,
peberet spot akak wei. Haha