Isnin, 7 Mac 2011

BAJU BAJAN ANAK2

Masa pack baju bajan nak pi kl tu ari, baru aku perasan yg baju bajan dina dah uzur. Kotor, berkepam, senteng, sendat dan mcm2 hal. Terus takde baju yg sesuai utk di bawak travel. Haha. Teruk betul.



Kebetulan sogo sales tu kan, harus lah rembat jugak utk bebudak neh. Tunggu apa lg uols. Beli yg murah2 sudah. Jimat bajet katanya. Hik hik



3 lai baju from chee.tah utk dina sarah.


2 lai power puff girl utk dina sarah jugak.


2 lai princess from dis.ney utk dina sarah gak.


Jeans power puff girl utk dina sarah. 4 lai. Aku suka banget jeans ppg. Sbb cutting dia lawa dan ada adjustable waist. Jeans lain susah nak jumpa. Kecuali hat mahal la. Mek mana mampu beli yg mahal2. Huhu



Dina suka banget sbb ada menda ni duk tergantung kat jeans dia. Hihi



Owh ini sepasang lg awal2 dina dah taram. Jeans from princess disney dan tiset from ppg.


Tak lupa jugak tiset utk abang danish 2 lai. Takkan dina sorang jer dpt bahagian. Hehe

2 ulasan:

Angah berkata...

anak dara aku pun banyak aku rembat ppg gak. pun sebab seluar adjustable gak..

ni rasa kena beli lagi nih..makin tinggi plak. dah banyak yang senteng.

KV berkata...

angah,
aku sengaja ambik yg besar sikit. Boleh pakai lama. Jimat yuuu. Hahah