Khamis, 10 Februari 2011

JELLY SEGERA

CNY tu ari kan byk kenduri kendara orang kawen2 ni. Makanya byk lah dpt cnederhati dr pengantin. Salah satu nya jelly yg ada nata de coco. Dina mmg suka sgt2. Dah habis stok cenderahati pengantin, terus mengamuk suh mama buatkan. Halaweiii.

Aku ni jenis pelupa jer. Masa dia mintak suh wat tu angguk2, janji2.Pas tu ke laut. Haha. Balik jer keje minah tu tnya, aku lupa. Aku lupa lagiiiii. Haha

Akhirnya, di suatu hari yg hening, aku punpi la beli perkakasan utama.


Hanya ini watak utama nya okeh.


Aku ikut jer apa yg kat plastik bungkus tu tulis.



Atur bekas palstik kecik2 tu, taruk nata de coco sebanyak yg mahu, buh lah jelly tadi. Dapat dlm 20 bekas jer. Eleh...sikitnya!!



Kasikclosed up sikit.


Buh dlm peti ais, mkn sejuk2 lps main badminton mmg layan. Haha

7 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

nak semangkuk dua jelly tu sedap nampak.. hehe

linahilmin berkata...

bestnya musim2 panas camni ada spare jelly dlm fridge kan!
ps- still tak pas nak pronounce 'kinnokuni..whatever jelly tu'! huhuhu...

darlieeya ZALLIA putri berkata...

hye, liya dah klik nuffnang u... u klik nuffnang n heartbeat liya juga ye.. ur blog is just awesome! well done!

darlieeya ZALLIA putri berkata...

LIYA DAH KLIK NUFFNANG U.. U KLIK NUFFNANG N HEARTBEAT LIYA JUGA K.. UR BLOG IS JUST AWESOME.. TQ..

zailamohamad berkata...

sedapnyolah beledo tu:D

KV berkata...

lady,
mmg sedap jjer, kenyal dan rangup (boleh eh guna istilah lagu tu?) ahaha

KV berkata...

lina,
ahaha...sama, kv pun tok reti nak eja.

zallia,
insyaallah

zaila,
sejuk jer kat tekak. Hihi