Rabu, 5 Januari 2011

BUNGA2 LIAR

Duk kat kampung ulos. HUtan belantara banyak pokok2 bunga liar yg boleh di jadikan hiasan. Antara pokok2 bunga liar yg ada kat rumah mek.



Pokok ekor kucing. Atok ambik dlm kebun. Lawa gak kan bunga dia.


Ni pokok apa ntah nama nya. Kat nursery pun ada orang jual. Mek cabut tepi bendang jer. Ekceli mcm2 kaler ada. Pink/purple pun ada. Tapi kat rumah mek baru ada kuning/oren jer.


Pokok misai kucing. Ni tatau dari mana, rasa tumbuh melata tepi rumah jer, so ambik buh dlm pasu kasik semenggah sikit. Hehe



Nanti nak cari lagi pokok2 liar yg boleh di buat hiasan.

3 ulasan:

HappyIrfa berkata...

hepi neu year KV..

~LIZA~ berkata...

semua cantik2!

KV berkata...

irfa,
slamat thn baru!!!

liza,
cantik kan?