Khamis, 6 Januari 2011

ANGAN - ANGAN 2011

Hek hek. ANgan2 uols. Mana nak tau jadi kenyataan kan.Wajib lah berusaha gigih.


So, sebelum berusaha gigih tu, kita angan2 mat jenin dulu. Hmm..utk tahun 2011 ni, byk benda yg mek duk target. Tapi tengok atas rezeki lah kan. Kalo ada rezeki tu, ada la. Kalo takde tu duk dendiam. 2012 sambung lagi berangan. Hehe;P



Oke, angan2 1. Nak beti peti ais baru. Peti ais lama mmg kecit cinonet. Stok kalo org datang rumah, masuk dapur mek, peti kena gelak dulu. Hampeh betul. Peti jenama sh.arp pintu 1. Dah hampir 9 thn kut. Mula2 kawen dulu MIL belikan. Tapi masih oke sampai sekarang. Cuma menantu dia ni tak sedar diri berlagak nak peti ais besar. Yer lah, kdg2 tak muat barang tau. Kecik ciput jer.

So.. ini peti idaman kalbu. Jenama sha.rp jugak. Insyaallah kalo ada jodoh, mek tempek dengan hidung kembang kat blog hokeh.;P






Dari segi gadjet pulak, angan2 nya nak upgrade iphone3 ke iphone4 jer. Mek tak biasa bb or sewaktu dengannya yang lain. Maka nya buat masa ni hati masih lagi setia ngan iphone. Kalo ada rezeki, ada lah nanti. Insyaallah jugak.




Perempuan dan beg tak dapat di pisahkan. Let's berangan angan uols. Mek kalo noleh nak neverfull lah pulak tahun ni. Wah, angan2 tak nak kalah nih. Angan2 jer pun, tak yah bayar. Haha.

Dan lagi satu nak beg coa.ch. Nak yg shoulder handle dan boleh sling. Senang nak travel. jUgak nampak ranggi. Memang kalo dapat kena sujud syukur lah.




Kalo utk rumah lak, mek mengidam nak wakaf comel2 letak kat laman. Nanti boleh teman anak2 wat homework petang2, sesambil mek boleh baring baca novel. Nikmatnya hidup.


Oke, setakat tu dulu angan2 yer. Jangan keji tau. Nama lagi angan2. Hek hek.;P

5 ulasan:

marinahunny berkata...

lawa lah beg coach tu ;)

mek, bunga2 liar tu yg warna oren yg mek cabut tepi bendang tu namanya bunga taik ayam... skrg ni siap ada jual kat nursery lg . kalu tak salah lah..

Joy berkata...

ohh..coach pink ;)

KV berkata...

marina, oh nama bunga taik ayam eh? Kalo kami spesis taik ayam jenis lain. Haha. Ha..memang dh ada jual kt nursery.

joy, adalah idaman ku. Sampai termimpi2. Huwaaaaaa

Nanak berkata...

harap2 angan2 mjadi kenyataan =)

MULAN berkata...

moga yang diangankan menjadi kenyataan.. peti sejok tu mmg best kan.. tgh mimpi jgk..