Sabtu, 4 Disember 2010

Membongkang

Hihi...ujan sejuk2 ni best jek membongkang depan tibi. Silap2 tibi yg tengok kiter.

Cocer sejuk amat uols. 2 beradik tu berkambus dlm selimut jer.

Pagi ni Hubby nk makan nasik goreng tp mek takmo. sudahnya goreng nasik utk Hubby Dan meehon goreng utk mek dan anak2. Kenyang. Alhamdulillah.

Pastu layan tibi. Anak2 nk tgk katun. Bapak anak nk tgk Hawaii five o. Hihi mesti lah bapak yg menang.

Oh jap lg nk pi buh baja serbuk teh kat pokok bunga. Pastu Hubby ajak pi Cari siput baruh. Petang smlm dah Cari, nk tambah lg sbb nk bagi kat kakak. Nanti seronok mkn nasik ramai2 lauk gulai siput. Tp non hado nyer mek nk turun dlm bendang tu. Takut lintah woh. Tunggu kt batas jer lah.

Ok lah uols, Hubby dh panggil. Mek pi dulu yer. Babai

Sent from my iPhone

2 ulasan:

zailamohamad berkata...

siput baroh?? hok alohlah..wak oghe terliur jah;D

kak, oghe ada beli ubi kayu, selain dr rebus bodo, apa lagi masakan yg sesuai dengan ubi kayu eh??

KV berkata...

zaila,
akak pun tak reti, tau makan jer. Ada orang buat kuih boko, yang makan ngan kepala santan tuh. Kalo parut dan kukus makan ngan kelapa 'remaja' pun ok. Kalo rebus dgn gula melaka pun ok. Dan kalo buat kerepek laagi ok. Haha