Khamis, 9 Disember 2010

LUNCH BUFFET @ RENAISSANCE

Khamis lepas, mek kan kena pi seminar kat renai. So, penganjur sedia kan buffet lunch sbb seminar sampai ke petang.

Makan sampai senak perut. Kalo nak pegi sendiri mmg tak la, kata orang kampung kan. Wajib la darat sket. Haha. So, mkn2 kat hotel ni takde la dalam agenda.;P



Pepun, gambar tuan tanah kedaung dulu sebagai pembuka tirai.


Bunga apa ni eh? Carnation kah? Tapi lawa. Hehe


First step. AMbik spiral spageti, tofu n suhun, kacang sos putih, kambing masak apa ntah dan udang masak lemak.


Pastu baru mengaruk makan menda lain.


Desset. Ala2 santan pekat dan tepung, tp manis sgt la. Tak sukaa.


Kek kiwi n blueberi. Ok la. Sedap gak. Makan kongsi2. Kalo sorang mmg tak termakan lah.


Tart buah. Kecik comel jer.



Desset gak, agar2 stroberi tapi hiasan ceri. Hehe


Ni pulak, salad, rojak buah dan kerabu suhun.


Puding roti yang sedap.



Itu jer lah. Sudah makan masuk bilik seminar semula.

3 ulasan:

Madam Sooyaree berkata...

Lapar pulak tengok!

KV berkata...

madam,
hehe

Zareda Norman berkata...

tu bunga camelia noksss