Jumaat, 26 November 2010

ORKID AIR

Ari tu kan mek cerita masa gi jogging kan, jumpa pokok2 orkid yang selama ni kami duk intai dalam parit depan rumah orang. Kali ni jumpa dalam tali air kada jer. Nak lagi memudahkan keje kami, kada tengah menclearkan tali air dorang. Segala pokok2 dlm tali air tu dorang cebok (eh bukan popo yer..hahhaa) letak kat tebing. Kami pi pungut jer lah. Hehe. Tocheh kada.



So, dah hidup molek dah pokok2 orkid air mek tu. Dah siap buh dlm kolam dah. Tapi sayang blom berbunga. Tappi...tetap nak menunjuk dlm blog. Hehe


Rupa paras orkid air ku.

4 ulasan:

bat berkata...

chanteqla.. kat sini sumer kena beli.. "nanges"

MULAN berkata...

oohhh cantik tu...

KV berkata...

bat,
hehe..cari yg free jek la.

mulan,
kalo berbunga laaagi gojes.;P

Yany Isa berkata...

mexican sword's plant..=)